4 Responses

  1. sohoque
    sohoque May 10, 2013 at 2:21 pm | | Reply

    buat blog ni pon nak kena beringat gak.. ada dosa dan pahala di sebalik yg kita tulis… tepuk dada tanya iman…

  2. Hafizul
    Hafizul May 13, 2013 at 3:19 am | | Reply

    Hehe..saya suka yang part 4 tu..tapi yang lain suka gak…hehe..yang nombor 8 tu, saya tak macam tuh…hahaha

  3. sohoque
    sohoque May 13, 2013 at 3:26 am | | Reply

    aku pernah gak buat kat blog fatin lyana yg no 8 tuuu 😆

  4. Rosmiza
    Rosmiza May 15, 2013 at 7:21 am | | Reply

    Setuju! Ramai blogger perempuan yang comel mampu raih trafik yang tinggi dalam masa yang singkat hanya sebab dia comel.. Nasib badan tak berapa nak comel.. Trafik pun suam2 kuku kambing jer.. Tapi tetap syukur apa adanya.. Alhamdulillah..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.