5 Responses

  1. GreenLava
    GreenLava March 5, 2011 at 1:51 am | | Reply

    Saya ingat blog ni terlalu diglamorkan oleh media cetak.
    Tak lama lagi scammers pun akan berblog sama sebab tak mahu terlepas peluang. Pastu ramai yang kena tipu dan….
    …itulah kitaran yang biasa berlaku di Malaysia kan kan 🙂

  2. Hafizul
    Hafizul May 13, 2013 at 2:55 am | | Reply

    Emm betul kan?satu masa dulu friendster ni hebat dah..keluar pulak FB..senyeap terus Friendster tu..emm tak ada medium yang boleh menggantikan blog kot..hehe

  3. Datin Tyka
    Datin Tyka May 13, 2013 at 3:01 am | | Reply

    suka Myspace sebab bole main coding juga..
    FB ni banyak sebar fitnah plak…
    blog tiada sape bole lawan.. kalau nak lawan, main SEO je kan

  4. Rosmiza
    Rosmiza May 15, 2013 at 7:31 am | | Reply

    Semua dah gila berblog.. Gugugu~~ 😐

  5. Hannyabdullah
    Hannyabdullah January 15, 2014 at 4:23 pm | | Reply

    saya ada blog , saya suka tulis kat blog , saya suka baca blog..errr apa lagi ekk..owhhh saya belum lagi buat duit dgn blog.. 😥

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.