7 Responses

  1. Hafizul
    Hafizul May 14, 2013 at 7:50 am | | Reply

    Emm betul lah tu..saya pun kurang suka kalau blog banyak iklan..kalau kena susunan yang menarik ok gak..hehe

  2. sohoque
    sohoque May 14, 2013 at 10:51 am | | Reply

    aku cukup menyampah kalau iklan yg jenis floating. sibuk menghalang utk membaca posting. aku kalu jumpa blog mcm ni aku close jer

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 14, 2013 at 12:21 pm | | Reply

      betul… biasa blog yang baru nak naik ….

  3. cik tom
    cik tom May 14, 2013 at 12:00 pm | | Reply

    rsnye blog ciktom byk gak iklan…hahhaa

  4. Datin Tyka
    Datin Tyka May 14, 2013 at 12:20 pm | | Reply

    kalau saya memang tak suka letak iklan.. iklan pun tak sudi nak ambil blog saya.. cemane.. ahhaha

  5. afif
    afif May 14, 2013 at 12:47 pm | | Reply

    saya letak 3..ok la kan..gabung komli dengan jomniaga..

  6. Rosmiza
    Rosmiza May 15, 2013 at 9:31 am | | Reply

    Setuju! Paling sakit jiwa raga bila buka2 blog, bertempek floating campaign kiri kanan atas bawah.. Nak baca entri pun tak boleh.. Semak! 😡

    Eheh, emo pulak.. Bukan tukang taip artikel je naik hangen.. Tukang komen pun dah berhangen semacam jer nih.. Astaghfirullahalazaim.. Tenang Mieza tenang.. Kehkehkeh~~

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.