3 Responses

  1. Hafizul
    Hafizul May 13, 2013 at 6:50 am | | Reply

    Emm pernah dgr jugak satu masa dulu..tapi sekarang dah senyap kan?dan betul ke tak halal asb tu?pening2..hehe

  2. Rosmiza
    Rosmiza May 17, 2013 at 4:22 am | | Reply

    Macam dah lama dengar isu ni.. Tapi malas nak amik port.. Akaun ASB pun dah lama tak kemaskini.. Kahkahkah!

  3. ieta mat saad
    ieta mat saad August 4, 2014 at 2:16 pm | | Reply

    ASB atau apa sahaja jenis2 saham adalah haram disebabkan unsur2 syubahah (yg meragukan) dlmperjalanan kewangan tu dilaburkan.Inilah yg saya dah belajar dari guru2 agama saya. Sebab tu saya elakkan diri dari apa jua jenis saham even duitnya masyuk lebat… biarlah nak bagi makan minum pakai anak2 saya dr sumber yg jelas unsur dan hasilnya ^

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.