7 Responses

  1. harith
    harith January 8, 2012 at 1:17 pm | | Reply

    bnyak sngt keyword mnipu 🙁

    1. ahmadfaizal
      ahmadfaizal January 8, 2012 at 5:58 pm | | Reply

      apa yang ko merepek ni? Keyword menipu apa?

  2. Farahaznil
    Farahaznil January 12, 2012 at 1:47 pm | | Reply

    aku tak putus asa dgn nuffnANG…….tapi aku putus asa duk klik pangkah kat pop up ko ni…hahahahaha…geram seyh

  3. boy
    boy June 12, 2012 at 9:58 am | | Reply

    Kena usaha yang berterusan. Tak kisah nak jadi publisher untuk ape pun, janji jangan cepat mengalah.

  4. sensasi2020
    sensasi2020 July 9, 2012 at 5:13 pm | | Reply

    Cerita pasal Nuffnang di sini,
    Lihat entri kebanyakan pasal Nuffnang,
    Adakah ini dipanggil bodek promosi,
    Cara terbaik nak dapat income yang senang.

  5. Hafizul
    Hafizul May 12, 2013 at 5:38 am | | Reply

    Entah la..dah lama putus asa dengan nuffnang ni..mungkin teknik tak betul membuatkan hati jadi tawar lembar..hehe

  6. Datin Tyka
    Datin Tyka May 13, 2013 at 4:03 pm | | Reply

    tak pernah putus asa.. masih setia dengan nuffnang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.