2 Responses

  1. APAN
    APAN March 11, 2012 at 7:29 am | | Reply

    salam…tumpang tanya bro…yg terbaru pasal PTP ni camne?relevsan lagi kalau nak join…aku ada baca artikel pasal ni dalam satu blog.sebelum nak pasang, nak juga dengar pendapat dri org lain…mende ni banyak keluar popup yg merimaskan tu ke?or macam nuffnang…statik di tempat yg diletakkan?

    1. lelaki kacak
      lelaki kacak March 11, 2012 at 8:18 am | | Reply

      boleh aje join. benda ni dah lama. bertahun lamanya. Tapi masih berbayar sampai hari ini.

      popup tu takdelah rimas sangat. Bagi aku ok lagi. Tak macam nuffnang. Dia ada bayar per promote, per banner dan perimpression. Popup pun dibayar gak. Dia kira campur semua.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.