12 Responses

  1. farahaznil
    farahaznil January 5, 2012 at 6:34 pm | | Reply

    hahahaha..sini tak buat contest ke???hi hi hi hi hi

    1. ahmadfaizal
      ahmadfaizal January 6, 2012 at 3:56 am | | Reply

      tak mau. blog ni masih suci lagi dari pertandingan. haha..

      1. hafizmd
        hafizmd January 6, 2012 at 6:17 am | | Reply

        kui3…suci dan bersih lagi…hahahaha

        1. ahmadfaizal
          ahmadfaizal January 6, 2012 at 2:02 pm | | Reply

          hehe..iye. Suci dan bersih lagi. Tanpa was-was.

  2. Farahaznil
    Farahaznil January 12, 2012 at 1:48 pm | | Reply

    hahahaha…suci kunun…hahahaha….tak sabar nak bolot kalau ada contest kat sini plak..haha

    1. ahmadfaizal
      ahmadfaizal January 13, 2012 at 8:48 am | | Reply

      ko dengki la tu. aku memang suci la.. Termasuk blog-blog aku. Grr..

  3. hatiputera
    hatiputera January 15, 2012 at 4:11 am | | Reply

    Ada contest ke kat sini,,,kalau ada layakkah newbie macam saya join?

    1. ahmadfaizal
      ahmadfaizal January 16, 2012 at 10:11 am | | Reply

      boleh aje. takde masalah kalau nak join.

      1. Farahaznil
        Farahaznil January 16, 2012 at 3:33 pm | | Reply

        tiba-tiba tanya lagi…bila nak buat tu??hahahaha

  4. ahmadfaizal
    ahmadfaizal January 16, 2012 at 5:00 pm | | Reply

    buat apa? aku tak faham ni.. haha

  5. Hafizul
    Hafizul May 13, 2013 at 3:36 am | | Reply

    Tak sempat nak join..haha

  6. Rosmiza
    Rosmiza May 17, 2013 at 8:46 am | | Reply

    Next time lah join.. Dah terbabas putaran waktu nak join.. Hoho!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.