7 Responses

  1. cik tom
    cik tom November 18, 2012 at 4:34 am | | Reply

    alhamdulillah mudah bgn pagi..biasa lelaki pyah nak bgn pg..hee

    1. ahmad faizal
      ahmad faizal June 25, 2013 at 3:35 am | | Reply

      tak semua.

      gua kes berkecuali sebab gua lelaki kacak.

  2. azura
    azura November 18, 2012 at 1:09 pm | | Reply

    tidur malam memang takde masalah takat ni kecuali kalau berpindah tempat tidur tu payah lelap…

    1. ahmad faizal
      ahmad faizal June 25, 2013 at 3:36 am | | Reply

      kalau berpindah tu bagus. dengar kata..leh kawin ramaiiiii.

  3. Rosmiza
    Rosmiza May 17, 2013 at 9:33 am | | Reply

    Untunglah senang tido.. Ni jenis letak jer kepala atas bantal kompem tdo.. Tapi kite bukan jenis camtu.. Kadang2 dah letak kepala, golek kiri golek kanan bangun tengok kiri kanan atas bawah, baring balik kire2 kuman barang seround dua pun still lagi takmo lelap.. Taka paham betul dgn diri sendiri..

    1. ahmad faizal
      ahmad faizal June 25, 2013 at 3:38 am | | Reply

      itu masalah besar tu.

      minum susu aje. bukan selalu macam tu ka?

  4. islam di dadaku
    islam di dadaku February 9, 2015 at 6:23 pm | | Reply

    imnsonia nih jadi masalah buat banyak orang apalagi yang suka bawa gadget ke bed

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.