7 Responses

  1. Rosmiza
    Rosmiza May 17, 2013 at 9:39 am | | Reply

    Bolehla buka bisnes cendol lepas ni.. Ais takyah beli.. Cedok kat sini jer, jimat kos.. Haha!

  2. akubiomed
    akubiomed September 30, 2013 at 4:30 pm | | Reply

    Mentang-mentang Banting tak ada salji. 🙂

  3. onlajer
    onlajer September 30, 2013 at 4:31 pm | | Reply

    jeles juga kikik

  4. AUC
    AUC September 30, 2013 at 4:32 pm | | Reply

    ada salji senang sikit nak makan cendol, x yah mesin-mesin, ambik terus kepal2 taruk cendul hehehe, tak gitu bro 🙂

  5. Irwan Alessa
    Irwan Alessa September 30, 2013 at 4:34 pm | | Reply

    hahahhaa.. akhirnya. tapi taknak la cilok idea orang.. dah sinonim dengan blog bro yang ada salji, kalau komen orang pun ” lain ok, satu je.. Blog ko takde salji” Haha seolah dah jadi trademark bro dah.. Tengok la lagi bape tahun baru aku pasang..

  6. Hafizul
    Hafizul September 30, 2013 at 5:21 pm | | Reply

    Emm saya nampak ada mood-mood tak ceria dalam artikel ni..saya harap encik titan ok selalu dan jangan lupa makan ubat kalau tak sihat..ye? Dan terima kasih sebab kongsikannya..

  7. Hafizul
    Hafizul September 30, 2013 at 5:23 pm | | Reply

    Setelah tenun kembali artikel ni, rasa macam pelik aje..tapi biarlah..abaikan aje..hahaha 😈

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.