14 Responses

  1. fariq
    fariq March 19, 2013 at 10:51 am | | Reply

    haa.. kawan bedal je makan selagi boleh.. kekeke.. dumbbell sudah tersisip dikiri dan kanan.. 😛

  2. Datin Tyka
    Datin Tyka March 19, 2013 at 12:25 pm | | Reply

    ada juga orang makan banyak banyak banyak tapi tak gemuk.. untung kan..
    den kena kurus ni..

    1. Razor
      Razor September 28, 2017 at 11:54 pm | | Reply

      Kannn… Tp blum tenth sihattt 2…

  3. bahrain
    bahrain March 19, 2013 at 1:21 pm | | Reply

    makan je apa yang ada tp jangan sampai kenyang….minum air selepas 30 minit..

  4. Juan
    Juan March 19, 2013 at 8:11 pm | | Reply

    setuju dengan kaedah diatas

  5. hafizmd
    hafizmd March 21, 2013 at 6:06 am | | Reply

    Ngap dulu, baru kira kalori (utk kes lamb chop tu) hahaha

  6. hafizmd
    hafizmd March 21, 2013 at 6:14 am | | Reply

    makan kurang, kalori kurang..kuruslah sikit…tambah ngn senaman yg tepat..

    nak senang, beli jer ebook hafiz wasa ni..keh3

  7. AmiRini
    AmiRini March 21, 2013 at 9:28 am | | Reply

    AKu pun tgk blaja kira2 kcal ni… nk kurus…
    point malas nk bersenam tu aku suka..
    hahaha.. sbb aku mmg malas pun.. 😡 😎

  8. chii
    chii March 27, 2013 at 4:59 pm | | Reply

    x pernah pun kira pasal kalori2 ni..x dan nak semak satu2..heheh..tp sampai satu tahap bila seluar terasa ketat..mmg gelabah gak la

  9. MK Kimi
    MK Kimi November 19, 2013 at 4:36 am | | Reply

    labmates aku selalu bukak cekodok [dot] com as a reference ttg calories intake. Bguna jgk lah..

    AKu selalu hentam kromo jek 🙂

  10. akubiomed
    akubiomed November 19, 2013 at 5:31 am | | Reply

    Kalau lauk sedap tak sempat hendak kira kalori. Bedal dahulu. 🙂

  11. SHAMIMIESAFIA92
    SHAMIMIESAFIA92 September 15, 2014 at 6:49 am | | Reply

    HEHE NK KURUS SGT2..TGAH TRY DIET ATKIN XTAW LA LEY KAWAL NAFSU 😛 KE X

    1. Razor
      Razor September 28, 2017 at 11:59 pm | | Reply

      Apa2 diet pun klu x istiqamah… Mmg Bali kpd rupa asal dik… Prcayola ckp Pokcik ni…

  12. Razor
    Razor September 28, 2017 at 11:58 pm | | Reply

    Rs smua mknan tp kuantiti kawal la… Jaga kalori intake klu malas nak senam… To better senam la… Aku dh buat n turun berat… Tp lps kul 8mlm jgn melantak plak… Mnum air putih je… Klu x mmg jd gremlins la korg… Hahhaha… Pilih la ye.. NAK SIHAT @ NAK KURUS… kikiki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.