14 Responses

  1. bahrain
    bahrain March 23, 2013 at 1:14 am | | Reply

    banyak jugak artikel kamu 700…

  2. dzuandiey
    dzuandiey March 23, 2013 at 2:02 am | | Reply

    tahniah..moga jadi lebih kacak..cikgu punya dah jadi makin hodoh..oh…apakah?.. 😀

  3. suhairi alias
    suhairi alias March 23, 2013 at 2:11 am | | Reply

    HAHA..bagus lah ranking.. aku punye xde ranking pon..

  4. JMR
    JMR March 23, 2013 at 3:40 am | | Reply

    bijak btol dgn pembahagian masa utk setiap blog mung..power lak blog2 yg ko ada..hehehe

  5. fariq
    fariq March 23, 2013 at 7:29 am | | Reply

    kwnnye rank alexa 2 3 hari lepas dah elok2 bwh 1000 tetibe rini naik balik atas 1000 kurg hajo betul alexa ni.. hahaha

  6. hafizmd
    hafizmd March 23, 2013 at 8:51 am | | Reply

    700 entri dah ek..terbaiklah…

    Alexa makin slim tu..tahniah

  7. Mama Murai
    Mama Murai March 23, 2013 at 11:59 pm | | Reply

    mintak entri skit boleh? Entri blog mama tu baru 367… Entah bilalah agaknya nak cecah 700. padahal usia dah nak masuk 4 tahun…

  8. suri
    suri March 24, 2013 at 2:51 am | | Reply

    sy baru pasang semalam..sje suka2 utk tmabahkan smgt gila2 dlm jiwa haaaaa char kueh tiew banjir 1

  9. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin March 24, 2013 at 4:00 am | | Reply

    Dulu blog ni ramai yang tak tahu. Sejak blog ko yang lagi satu ko prob rasa ramai yang datang sini pulak..

  10. Froyoplus
    Froyoplus March 24, 2013 at 3:47 pm | | Reply

    Hebat… 700 artikel semuanya ditulis sendiri

  11. Ladfe Amir
    Ladfe Amir March 25, 2013 at 8:21 pm | | Reply

    oklah tu bro.

    biar semua blog lu masuk melepasi angka bawah 100k. blog gua pun dah sipi2 jgk sekarang ni nak masuk.

  12. fendy
    fendy March 26, 2013 at 12:59 am | | Reply

    wow…hebat…tahniah2

  13. Hafizul
    Hafizul May 6, 2013 at 3:33 am | | Reply

    Hehe..sekarang nilai ni dah tak ada dah kan?haha..

  14. Qashmere
    Qashmere November 6, 2013 at 8:29 am | | Reply

    Wahhhhhhhhh……

Leave a Reply to Mama Murai Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.