Bisnes SHAKLEE memang BEST

10 Responses

  1. donnyien
    donnyien March 28, 2013 at 1:34 pm | | Reply

    Menarik bunyinya.. pasti ramai yang tak sabar menunggu

  2. chii
    chii March 28, 2013 at 1:41 pm | | Reply

    jalan citer lebih kurang sama..ending mesti la eppy kan…

  3. suri
    suri March 28, 2013 at 2:17 pm | | Reply

    blh gak beli aku kiki novel gak…ni baru katam novel “cinta si pematah hati”

  4. shaharil
    shaharil March 28, 2013 at 2:51 pm | | Reply

    Ada kat rumah. Belum sempat nak baca. hehe

  5. ajumohit
    ajumohit March 28, 2013 at 10:02 pm | | Reply

    waaa tebalnya, hmm bolehla tgk drama tu, tgk novel tu ntah bila nak khatamnya

  6. Akuro San
    Akuro San March 29, 2013 at 4:37 am | | Reply

    saya pun tak faham kenapa org suka layan drama-drama sedih mcm tuh. kalau saya, saya tak suka… begitu juga dgn novel.. saya tak berapa layan novel cinta. saya lebih suka layan novel-novel berbentuk Islamic.. ;-)

  7. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 March 29, 2013 at 8:12 am | | Reply

    Perghh….kalau ikut skrip novel mahu jadi macam citer ADAM HAWA – 80 Episod

  8. hafizmd
    hafizmd March 30, 2013 at 4:45 pm | | Reply

    Nampaknya, ambe mmg belum mampu utk bace novel2 cmni..hehe

  9. Agenda Semasa
    Agenda Semasa June 21, 2013 at 8:09 am | | Reply

    aku layan tv je cerita ni..xde masa nak baca buku novel tebal2..

  10. emma
    emma June 21, 2013 at 1:32 pm | | Reply

    macam ne nakk beli novel online eh??saya nak beli novel ne…

Leave a Reply

WP-SpamFree by Pole Position Marketing

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.