12 Responses

  1. CutiMalaysia
    CutiMalaysia April 2, 2013 at 3:20 am | | Reply

    gmbar tu mcm utk iklan gigi jer hehe :mrgreen:

    1. Cara kuruskan badan
      Cara kuruskan badan January 27, 2014 at 7:47 pm | | Reply

      haha..

      boleh juga kalau nak wat iklan gigi. Apa salahnya.

  2. Hafizul
    Hafizul April 2, 2013 at 4:10 am | | Reply

    Ooo mcm ni caranya..hehe..yang penting jangan tinggalkan aktiviti senaman..

    1. Cara kuruskan badan
      Cara kuruskan badan January 27, 2014 at 7:48 pm | | Reply

      Yap.

      Jangan malas bersenam. Itu sangat penting.

  3. Ibu Mifzal Arsyad
    Ibu Mifzal Arsyad April 3, 2013 at 1:15 am | | Reply

    arggggh..susahnya nak kurus..hehe

    1. Cara kuruskan badan
      Cara kuruskan badan January 27, 2014 at 7:49 pm | | Reply

      kenapa plak susah nak kurusnya?

  4. staibaqhang
    staibaqhang April 3, 2013 at 6:38 am | | Reply

    bukan senang nak senang… kuat kan semangat

  5. Farisya Anastasyia
    Farisya Anastasyia December 1, 2013 at 10:30 am | | Reply

    Nasib baik FA kurus.hahaha

  6. munirardi
    munirardi February 21, 2014 at 7:40 pm | | Reply

    nasib baik lagi cari cara untuk kuruskan badan sejauh ini belum berhasil semoga dengan petuah di atas boleh kurus lagi

  7. Adi
    Adi May 11, 2014 at 7:46 am | | Reply

    Aku tiap pagi sebungkus nasi lemak memang wajib la, tapi lepas tu noreh getah dalam 7 ekar, turun naik bukit

  8. brohantu
    brohantu June 17, 2014 at 3:13 pm | | Reply

    tambah berat lagi senang

  9. Roziq
    Roziq June 22, 2015 at 7:31 pm | | Reply

    sangat membantu, tapi membutuhkan proses yang lama. itupun harus rutin.
    gak apalah demi kurus. hehehehe

    makasih tipsnya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.