Bisnes SHAKLEE memang BEST

13 Responses

  1. hafizmd
    hafizmd April 1, 2013 at 4:43 am | | Reply

    Satu hikmah jugak kalau betul2 CR masuk Islam. Moga2 diberi hidayah utk kawan lama ambe ni..hehe

    Pasal org Islam sendiri yg tak tau baca fatihah…kenalah belajar selagi ada masa

  2. KiD
    KiD April 1, 2013 at 6:01 am | | Reply

    haaaaa… pasal orang Islam yang tak tau baca fatihah tu, kena laaa alert dan belajar sebelum terlambat. tak tau baca fatiha, maka dia tak lengkap dalam solat laaa tu..

  3. suri
    suri April 1, 2013 at 7:57 am | | Reply

    mmd gua suka..tpi dia tak suka dia kata ohh.sb dia wk suka tgok bola eh..haa kantoi..

    ye..anak sy dh tahu baca doa makan..siap makna lgi weh..berpa tahun 4 tahun :razz:

  4. fiezaradzi
    fiezaradzi April 1, 2013 at 8:40 am | | Reply

    tak de salahnya kalau dia nak masuk Islam, lagi bagus. itulah, org kita kalau yg pelik sikit, mmg suka kongsi, yg pelik byk, tak nak kongsi plak.. hehe

  5. Denaihati
    Denaihati April 1, 2013 at 12:05 pm | | Reply

    sama2 kita doakan cerita ini benar…mesti ramai yg suka kalau benar dah islam.

  6. Ladfe Amir
    Ladfe Amir April 1, 2013 at 4:37 pm | | Reply

    semoga si Ronaldo mendapat petunjuk hidayah dari Allah tentang kebenaran Islam. memang sudah jadi rezeki dan takdirnya jika berpeluang menjadi seorang muslim satu hari nanti

  7. Oneblogsocial.com
    Oneblogsocial.com April 2, 2013 at 2:57 am | | Reply

    Kita tunggu sahaja nanti,

  8. Hafizul
    Hafizul April 2, 2013 at 4:05 am | | Reply

    Saya nak tengok ajer..takut nanti indah kahbar dari rupa..hehe..

  9. Cikgu Hairul
    Cikgu Hairul April 2, 2013 at 7:32 am | | Reply

    Ramai juga yang mengulas dari pelbagai sudut. Ada tu yang berfikiran negetif sangat-sangat sampai mengurangajarkan Ronaldo. Katanya dia mempermainkan fatihah.

    Fuh penin nengok orang yang rosak hatinya. orang belum islam dah hafal fatihah dimarah, sendiri tak faham2 maksud fatihah buat pekak je.

  10. auc
    auc April 2, 2013 at 9:32 am | | Reply

    mudah-mudahan begitulah hendaknya

  11. staibaqhang
    staibaqhang April 3, 2013 at 12:18 am | | Reply

    usahkan fatihah… ada orang islam yang tak tahu nak mengucap.. dah tahu mengucap belum tentu tahu maksudnya…

  12. thaqibzaki
    thaqibzaki April 4, 2013 at 7:01 pm | | Reply

    Tipikel Melayu bro. Ramainya Islam pada nama je. Tuu kita kena saling beringat. Berpesan-pesan. :)

  13. khairul asrol
    khairul asrol April 7, 2013 at 6:58 pm | | Reply

    4 tahun boleh hafal alfatihah, boleh baca doa makan korang tak heboh pun. pandai main bola jugak. hahah. part tu aku suka.

    btw, memang pun ramai orang bukan islam belajar pasal agama. toksah leceh, orang CINA sekolah aku dulu, ambil Pendidikan Islam time SPM! DAPAT A PULAK tu! malu je budak2 melayu yang beragama islam ni tak boleh skor A.

Leave a Reply

WP-SpamFree by Pole Position Marketing

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.