20 Responses

  1. suri
    suri April 1, 2013 at 4:20 am | | Reply

    aku dh penat layan karenh org berkerja. bila sabar org buat kita cam apa tah…. 😥

  2. onlajer
    onlajer April 1, 2013 at 4:55 am | | Reply

    aku tengah penat juga bro balik opis takde sapa yang tapaukan makan tengahari cis

  3. hafizmd
    hafizmd April 1, 2013 at 5:18 am | | Reply

    hehe…terperinci…keh3

    selamat berehat :mrgreen:

    1. fiezaradzi
      fiezaradzi April 1, 2013 at 8:28 am | | Reply

      sungguh terperinci..cuma, mandi ke tidak tidur tu?

  4. fiezaradzi
    fiezaradzi April 1, 2013 at 8:32 am | | Reply

    itulah, org kata cari bini…

    1. pahan
      pahan April 1, 2013 at 1:47 pm | | Reply

      setuju2 😛

    2. hafizmd
      hafizmd April 2, 2013 at 3:15 am | | Reply

      Dia tgh pilih tu..hehehe :mrgreen:

  5. Portal KSSR
    Portal KSSR April 1, 2013 at 2:56 pm | | Reply

    jadi cikgu pun penat juga,kejap2 murid datang menggadu ini itu.tak terlayan kadang2..huhu

  6. Hafizul
    Hafizul April 2, 2013 at 4:02 am | | Reply

    Sebelum tidur tak ke tandas dulu ke?hahaha..

  7. Bean Moreno
    Bean Moreno April 2, 2013 at 4:09 am | | Reply

    penat baca entri ni haha

  8. Hairul Azni
    Hairul Azni April 2, 2013 at 5:13 am | | Reply

    Gosok gigi + basuh kaki dulu..hehe

  9. Anuar
    Anuar April 2, 2013 at 5:46 am | | Reply

    Penat… Penat… Penat… Saya pun dah lama penat… Ikutkan hati nak ambil cuti panjang… Nak cuti lama-lama…

  10. anif
    anif April 2, 2013 at 9:02 am | | Reply

    Penat baca.. Rupa-rupanya cerita nak tidur! 👿

  11. auc
    auc April 2, 2013 at 9:30 am | | Reply

    selamat beradu moga bangunnya kembali ceria sokmo 🙂

  12. Denaihati
    Denaihati April 2, 2013 at 9:43 am | | Reply

    bagus pekena “minda aktif” ni. dah ok dah kot sekarang….

  13. safiyhati
    safiyhati April 2, 2013 at 10:08 am | | Reply

    Bila penat memang paling manjur adalah istirahat tidur

  14. safiyhati
    safiyhati April 2, 2013 at 10:08 am | | Reply

    Bila penat memang paling manjur adalah istirahat tidur karena akan memberikan kesegarab kembali

  15. Ibu Mifzal Arsyad
    Ibu Mifzal Arsyad April 2, 2013 at 12:07 pm | | Reply

    huhu….penat juga…

  16. Blackrosehunter
    Blackrosehunter April 3, 2013 at 1:29 am | | Reply

    aku pun penat..huhuhu..lama xkunjung blog ko..mana blog dulu ek?

  17. Dulu Lain Sekarang Lain
    Dulu Lain Sekarang Lain April 3, 2013 at 9:28 am | | Reply

    sama ler..penat driving…jalan jammmmmm ajer 24 jam!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.