10 Responses

  1. Shahrul
    Shahrul April 6, 2013 at 2:53 pm | | Reply

    mesti ramai tgk bola punye

  2. staibaqhang
    staibaqhang April 6, 2013 at 4:12 pm | | Reply

    mahali punya gol mmg mantap…. mmg stail…

  3. Hairul Azni
    Hairul Azni April 6, 2013 at 5:04 pm | | Reply

    Tahniah untuk cikgu dari Banting Selangor kerana pasukannya Selangor menang 2-1 dengan Johor..yeeaayyy..

  4. Ibu Mifzal Arsyad
    Ibu Mifzal Arsyad April 7, 2013 at 3:42 am | | Reply

    kalau x silap..tv1 n tv3 live semalam menifesto BN. memang x tak tgk la..tp bola pun x sempat nk tgk jgk..sbb tv hanya kepunyaan anak saya je..ibu n abah dia x leh tgk..huhu

  5. Hafizul
    Hafizul April 7, 2013 at 3:45 am | | Reply

    Apa kaitan bola dengan manifesto BN ni?hahaha

  6. MK Kimi
    MK Kimi April 7, 2013 at 6:34 am | | Reply

    tahniah selangor..booooo JDT :p

  7. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin April 7, 2013 at 10:29 am | | Reply

    Takda sapa nak layan manifesto tu. Baik layan bola. Haha

  8. Oneblogsocial.com
    Oneblogsocial.com April 7, 2013 at 11:03 am | | Reply

    Saya sengaja untuk tengok acara manifesto hanya untuk tahu perekembangan politik sahajan

  9. Bean Moreno
    Bean Moreno April 8, 2013 at 9:20 am | | Reply

    ah bro…apa kata kat Shah Alam kita lepak tgk bola sambil layan cendol

  10. fiezaradzi
    fiezaradzi April 9, 2013 at 8:49 am | | Reply

    tahniah le orang banting, eh orang selangor..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.