25 Responses

  1. khairul asrol
    khairul asrol April 7, 2013 at 6:54 pm | | Reply

    bhahahahahahaa. sumpah macam bodoh! hahahaha. kelakar siak. terbaik bro! kaki dia laju gila. 😆

  2. Oneblogsocial.com
    Oneblogsocial.com April 7, 2013 at 10:03 pm | | Reply

    Macam nak ambik gunting,cukur abis itu rambut.

  3. Wan Mohd Hafiz
    Wan Mohd Hafiz April 8, 2013 at 6:16 am | | Reply

    Elok2 nak terlelap terus tak jadi lepas tengok part ni semalam. Serius lawak….hahaha.

    Patutnya Johan yang menang artis komedi lelaki popular. Adehhh…

  4. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin April 8, 2013 at 6:19 am | | Reply

    Bab lepas rambut tu wa tak tahan bro… Hahaha

  5. onlajer
    onlajer April 8, 2013 at 6:29 am | | Reply

    jaga – jaga kutu akan diterbangkan haha

  6. Lynn
    Lynn April 8, 2013 at 7:48 am | | Reply

    Tak sempat tengok di TV tapi tengok melalui video ni memang kelakar :mrgreen:

  7. TehR
    TehR April 8, 2013 at 8:15 am | | Reply

    aku juga tumpang gelak
    anak aku lebih kuat lagi gelak dia
    haha
    terbaik dari johan

  8. zool
    zool April 8, 2013 at 8:28 am | | Reply

    memang stylo johan buat parody tu

  9. Kazen
    Kazen April 8, 2013 at 9:04 am | | Reply

    huhuhu kan rambut dia sangat-sangat giler 😆

  10. puteri kasih
    puteri kasih April 8, 2013 at 2:34 pm | | Reply

    memang lawak parody dari johan ni 🙂

  11. chii
    chii April 8, 2013 at 3:35 pm | | Reply

    Mesti dia pakai getah yg mudah ptus. Tu sbb x mampu tampung rambut dia

  12. auc
    auc April 8, 2013 at 4:39 pm | | Reply

    x tengok pun semalam, x tau ke bende ceritanya…

  13. hafizmd
    hafizmd April 9, 2013 at 2:05 am | | Reply

    Johan paling best!

  14. staibaqhang
    staibaqhang April 9, 2013 at 2:32 am | | Reply

    hahahahahah… serius lawak… budak yang buat video kat youtube tu mesti rasa tercabar.. wakakakakak

  15. zool
    zool April 9, 2013 at 4:00 am | | Reply

    Gelak jangan tak gelak

  16. Kamal Mustafa
    Kamal Mustafa April 9, 2013 at 4:10 am | | Reply

    Terperanjat boboi hari tue 😯

  17. Norfanil
    Norfanil April 9, 2013 at 4:39 am | | Reply

    serius sempoi gilaaa.. hahahaha.. johan terbaik..

  18. donnyien
    donnyien April 9, 2013 at 5:14 am | | Reply

    moga Johan terus menghiburkan kita semua hehe..

  19. khairul asrol
    khairul asrol April 9, 2013 at 6:07 am | | Reply

    sampai tanggal kot ikat rambut dia. habissss! 😀

  20. WRizuan
    WRizuan April 9, 2013 at 6:28 am | | Reply

    hehehe…..terbaik la 🙂

  21. Bean Moreno
    Bean Moreno April 9, 2013 at 8:15 am | | Reply

    Johan ni kalau bab meniru memang terbaek… Suh dia tiru lu lah titan

  22. fiezaradzi
    fiezaradzi April 9, 2013 at 8:37 am | | Reply

    tak tgk la part ni.. nanti balik rumah try tgk semula..

  23. hafizrahim
    hafizrahim April 9, 2013 at 10:17 am | | Reply

    johan punye style memang takleh blah..terbaik der.

  24. azura
    azura April 11, 2013 at 9:03 am | | Reply

    😛 tetiba ada part kelakar…memang terbaik

  25. Hafizul
    Hafizul May 12, 2013 at 7:37 am | | Reply

    Alamak..video pulak kena terminate..emm kempunan tak leh tengok nih..hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.