21 Responses

  1. beckhrooy
    beckhrooy April 11, 2013 at 2:03 pm | | Reply

    tunjuk muka kesian dlm gambar tu, rasanya diaorang tak kan berani lagi buli org kot, tpi diaorang mungkin kena ‘target’ di sekolah baru nnti

  2. Datin Tyka
    Datin Tyka April 11, 2013 at 2:13 pm | | Reply

    yang tengah2 tu muka macam baru lepas kena tampar.. merah merah.. haiih gangster dak dak skrg ni…pernah sekali ajar anak murid tusyen.. bagi homework, dia gi campak buku tu pastu kata “malas”.. nasib baik masa tu ajar untuk ganti kawan je.. haiihh

  3. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin April 11, 2013 at 2:18 pm | | Reply

    Dalam video bukan main lagi gengster. Haha.. Skali bergari da… Muka lak rasanya senang je nak settle kan tu kalau hantar sorang je.

  4. TehR
    TehR April 11, 2013 at 2:19 pm | | Reply

    ada budak2 yang pernah nakal
    jadi baik, berjaya bila dewasa
    kerana mereka sedar kesilapan lepas

    batu lagi kan boleh berubah
    kan?

  5. papa mifz
    papa mifz April 11, 2013 at 2:50 pm | | Reply

    semoga dorang nih insaflah…kesian kat mak ayah dorang,pasti sedih tengok anak yg masih bersekolah tangannya bergari…

  6. Zida
    Zida April 11, 2013 at 2:51 pm | | Reply

    muka diorang nampak innocent gila =.=’

  7. Oneblogsocial
    Oneblogsocial April 11, 2013 at 5:01 pm | | Reply

    Apa boleh dikata,yang jelas kita nanti akan menjadi orang tua.Disitu tugas kita supaya anak kita tak menjadi macam ini.

  8. Kazen
    Kazen April 11, 2013 at 5:17 pm | | Reply

    huhuhu semoga pasni berubah ke arah kebaikan, rugi dah umur muda2 dah kena hantar ke sekolah khas pasni. semoga insaf 🙂

  9. Akuro San
    Akuro San April 11, 2013 at 5:47 pm | | Reply

    apabila budak silat berkata-kata… huhu~ 😉

  10. munir ardi
    munir ardi April 11, 2013 at 8:33 pm | | Reply

    ahai bertemu lagi satu blog Tuan titan, siswa seperti banyak dimana-mana siswa sayapun demikian sering bergaduh, lari dari sekolah dan lain-lain

  11. Mak lagenda
    Mak lagenda April 12, 2013 at 3:20 am | | Reply

    Alahai..muka sepohsen la pulak masing2 pas kena tangkap. Tu laaaaaa..kan dah jd muka wanted!

  12. thaqibzaki
    thaqibzaki April 12, 2013 at 4:24 am | | Reply

    Patutnya dorang kena set game Dota 2. Kalau kalah, joget dangdut. Kalau menang, belanja cendol. Baru fair sikit daripada keroyok orang yang tak melawan.

  13. hafiz
    hafiz April 12, 2013 at 4:43 am | | Reply

    tu mesti menyesal semumur hidup org gi sekolah suruh belajar bukan pukul orang

  14. suri
    suri April 12, 2013 at 6:00 am | | Reply

    wah asal pic tu baju terdedah eiyh..

  15. Juan
    Juan April 12, 2013 at 7:33 am | | Reply

    insaflahhhhh

  16. Anarm
    Anarm April 12, 2013 at 8:31 am | | Reply

    diorang belom sampai tahap crows zero lagi ni..

  17. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 April 12, 2013 at 10:26 am | | Reply

    Ada sorang tu MAT JAMBU rupanya…. siap tangkap lentuk ngan awek dia…..hahahahha

  18. Denaihati
    Denaihati April 13, 2013 at 1:55 am | | Reply

    ada banyak masa lagi untuk berubah, mudo lagi ni…jangan lupa mintak maaf…

  19. Hafizul
    Hafizul April 15, 2013 at 4:53 am | | Reply

    Uishhh..kacak jugak samaseng sekolah lan todak tuh..haha

  20. Danniel BSD
    Danniel BSD May 13, 2013 at 12:50 pm | | Reply

    kau kalau aku rembat ape x dapat malu lah sikit sial !!

  21. Radcliffe HudsOn's
    Radcliffe HudsOn's February 15, 2014 at 8:51 am | | Reply

    Please delete gmbar arwah munir tuh !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.