11 Responses

  1. Hairul Azni
    Hairul Azni April 13, 2013 at 11:57 am | | Reply

    Tahniah..boleh pergi bawah 500 nanti tu..

  2. Datin Tyka
    Datin Tyka April 13, 2013 at 12:11 pm | | Reply

    uihh sudah pecut… alexa ranking tipu. kejap naik kejap turun.. mencikk mencikkk

  3. Shahrul
    Shahrul April 13, 2013 at 1:43 pm | | Reply

    mantap la bro

  4. onlajer
    onlajer April 14, 2013 at 1:30 am | | Reply

    laju benar kau punya turun

  5. Denaihati
    Denaihati April 14, 2013 at 6:33 am | | Reply

    tahniah bro. nak kena belanja cendol kat Fivio kot….
    moga Earncent cepat pulih

  6. thaqibzaki
    thaqibzaki April 14, 2013 at 8:01 am | | Reply

    Push sikit lagi, bawah 500 dah. Teruskan usaha bro. 🙂

  7. Amirul Aslam
    Amirul Aslam April 14, 2013 at 4:22 pm | | Reply

    Pergh, terbaek la bro. Boleh dapat bawah 500 ni tak lama lagi.. Hoho.

  8. khairul asrol
    khairul asrol April 14, 2013 at 6:57 pm | | Reply

    ni namanya setiap yang berlaku ada hikmahnya bro. mungkin kita nampak masalah yang timbul tapi sebenarnya blog ni perlukan perhatian lebih kott. 😉 manja jugak blog ni. hahaha

  9. Hafizul
    Hafizul April 15, 2013 at 4:40 am | | Reply

    Tahniah..semoga lepas ni makin sayang Alexa pasa blog ahmad faizal ni..blog earncent terkubur mcm tu jer ke?adoiii

  10. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 April 15, 2013 at 8:28 am | | Reply

    Penceritaan kat blog nie pun menarik…. ramai je orang suka terjah kat sini….

  11. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin April 15, 2013 at 11:58 am | | Reply

    Bukan main laju lagi pecut… Gara-gara blog satu lagi masalah la ni.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.