12 Responses

  1. luqmanzakaria
    luqmanzakaria April 13, 2013 at 1:57 am | | Reply

    nice sharing..hehe 🙂

  2. fiezaradzi
    fiezaradzi April 13, 2013 at 6:34 am | | Reply

    perlu juga gula ni sebenarnya, cuma jgn terlalu terlebih la.. kurangkan, bak kata titan..

  3. azura
    azura April 13, 2013 at 6:44 am | | Reply

    gula nin penyakit keturunan kan, banyakkan manis dalam senyuman semoga encik gula tak jadi ikutan

  4. Joe
    Joe April 13, 2013 at 7:11 am | | Reply

    Betul tue. Gula tak jahat. Cuma manusia yang tak pandai nak tentukan berape amaun perlu diambil.

  5. wandisini
    wandisini April 13, 2013 at 7:26 am | | Reply

    cendol pun tinggi kandungan gulanya

  6. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 April 13, 2013 at 8:54 am | | Reply

    Owhhh…. nak citer pasal ebook BAKAR LEMAK rupanya…..

  7. puteri kasih
    puteri kasih April 13, 2013 at 9:53 am | | Reply

    jangan salahkan gula..salahkan diri sendiri sebab terlalu obses dengan gula…hehe

    Gula secukup rasa, agar kesihatan tidak binasa 🙂

  8. Khairul Zamri
    Khairul Zamri April 13, 2013 at 4:49 pm | | Reply

    penat ak kira haha 4g sama 1 sudu, kalu tak makan sume coklat tu cukuplah minum teh haha

  9. thaqibzaki
    thaqibzaki April 14, 2013 at 8:07 am | | Reply

    Baskin Robbin gila rare. Sehari sekali, cukup sebulan out.

  10. Hafizul
    Hafizul April 15, 2013 at 4:28 am | | Reply

    Hahahaha..kelakar la..macam mana la ideal ini terhasil..memang power la En titan..senyum sorang baca artikel ni..muahahaha

  11. cik tom
    cik tom May 26, 2013 at 9:03 pm | | Reply

    comel tgk gula cube dlm pic tue..

  12. PerenLee
    PerenLee June 14, 2013 at 12:42 am | | Reply

    Semuanya ada kandungan gula yg tinggi..nasib baiklah saya tak pernah minum minuman di atas tu kecuali coca cola.. 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.