24 Responses

  1. auc
    auc April 14, 2013 at 5:16 pm | | Reply

    seronok tengok warna warna warni bumi Malaysia sekarang ni, tapi warna mana yg akan menang nanti yekk..

    1. hafizmd
      hafizmd April 16, 2013 at 12:06 pm | | Reply

      samalah kita tunggu keputusannya nanti..

      calon2 sudahpun diumum, tunggu nak rasmi jer…

  2. khairul asrol
    khairul asrol April 14, 2013 at 7:01 pm | | Reply

    hahaha. diorang kempen gila gila sangat laa. tup-tup bendera tu halang orang yang nak lalu tepi jalan yang naik motor, tak ke exsiden nanti tak nampak jalan.

    hias kelas tu aku suka, dulu kelas aku time sekolah semua duk pakat kumpul duit beli bendera semata-mata nak menang. 😎

  3. sensasi2020
    sensasi2020 April 14, 2013 at 7:14 pm | | Reply

    Semoga lebih banyak bendera dan poster lagi selepas 20 April ni iaitu selepas hari penamaan calon. Kita dapat lihat poster calon masing2 di setiap DUN dan PARLIMEN.

  4. Oneblogsocial
    Oneblogsocial April 14, 2013 at 10:41 pm | | Reply

    Cadangan yang tepat,ia akan menjadi symbolik bahwa partai itu menjadi pilihan dalam area (kampung).

  5. papa mifz
    papa mifz April 14, 2013 at 11:12 pm | | Reply

    kat Puncak Alam nih ada satu bendera PAS dan BN yang paling besar pernah den lihat, senang turunlah sini tengok…hehe

  6. hafizrahim
    hafizrahim April 15, 2013 at 12:20 am | | Reply

    Pacak bendera atas sign petrostation pun ok..tinggi gak tu..haha

  7. iOS Gear
    iOS Gear April 15, 2013 at 1:33 am | | Reply

    Gantung2 jugak..jangan sampai menyusahkan pemandu/pengguna jalan raya sudah la..

  8. Cikgu Hairul
    Cikgu Hairul April 15, 2013 at 2:06 am | | Reply

    Bendera banyak, tapi takde yg sokong pun tak guna juga. Buat habiskan duit je. Ramai dah orang tak termakan dek iklan bendera ni. Mereka lihat pada prestasi Calon, bukan prestasi bendera.

    1. hafizmd
      hafizmd April 15, 2013 at 6:56 am | | Reply

      yes! ambe setuju 400%

  9. Hairul Azni
    Hairul Azni April 15, 2013 at 2:36 am | | Reply

    Jangan disebabkan bendera, terlindung mana2 papan tanda penting sudah la ye?

  10. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin April 15, 2013 at 3:26 am | | Reply

    Nak pacak boleh, tapi kalau dah terkulai sampai ganggu lalu lintas memang boleh bikin panas.

  11. Hafizul
    Hafizul April 15, 2013 at 4:31 am | | Reply

    Haha..tak kena cara ada yang ambil bendera tu buhan kain basahan mandi..hahaha..selamat mengundi…

  12. hafizmd
    hafizmd April 15, 2013 at 6:58 am | | Reply

    Bab pasang bendera ni, ambe mmg dah naik lotih tgk.

    Atas bukit paling tinggi ada, atas pokok kelapa paling tinggipun pernah tgk..macam2 replika setiap parti buat…meriah mmg meriah tp sayangnya tali persaudaraan hancur musnah dek ketaksuban berparti.

    Berparang bergolok demi nak jaga bendera masing2…apa nak jadi?

  13. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 April 15, 2013 at 8:26 am | | Reply

    Kalau tengok bola kat stadium bawak bendara cenggini mesti lagi KECOH kan…

  14. hafiz
    hafiz April 16, 2013 at 5:03 am | | Reply

    hias2 juga bendera ni jgn sampai menyusahkan pengguna jalan raya sudahlah.

  15. Khairul Zamri
    Khairul Zamri April 16, 2013 at 7:02 am | | Reply

    satu lagi jangan sabotaj bendera orang lain huhuhu 👿

  16. Anarm
    Anarm April 16, 2013 at 7:29 am | | Reply

    Aku dah start rasa boring tengok bendera tercacak sana sini masa nak pergi kerja balik kerja..

  17. KiD
    KiD April 16, 2013 at 7:36 am | | Reply

    jangan sampai yang ada cantas mencantas dalam pasang bendera udah laaa yea.. hehehehe

  18. thaqibzaki
    thaqibzaki April 16, 2013 at 11:08 am | | Reply

    Dorang spam bendera ni gila-gila sungguh. Takleh buat report ke aktiviti spam bendera ni? Kesian kat orang yang cari jalan de. Habis papan tanda dari jauh tak nampak. huhuhu.

  19. Dulu Lain Sekarang Lain
    Dulu Lain Sekarang Lain April 16, 2013 at 1:27 pm | | Reply

    abis election nanti, kita tenngok lak, sapa yg kibar bendera putih :mrgreen:

  20. Myra Jay
    Myra Jay April 17, 2013 at 12:56 am | | Reply

    Perang bendera yang memeriahkan kawasan 🙂

    Pagi tadi masa nak p kerja nampak ‘gah’ billboard DSAI.. Lupa nak snap gambar..
    Esok nak tangkap lah… 🙂

  21. Datin Tyka
    Datin Tyka April 17, 2013 at 7:26 am | | Reply

    kat sini den nak mengaku. den antara memasang bendera di malam hari.. tapi bila esok pagi, tengok ada orang koyakkan.. taknak tuduh sesiapa.. tapi mereka tak fkir yang tukang memasang ni penat dia macam mana…ceh luahkan hati pula kat sini..

  22. muhammad fakhruddin
    muhammad fakhruddin April 20, 2013 at 11:11 pm | | Reply

    Yang untung tauke bendera dan banner juga hihihi 😎

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.