27 Responses

  1. mancai
    mancai April 16, 2013 at 6:23 pm | | Reply

    selagi ada daya bro… usaha yang baik mesti teruskan…

  2. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin April 17, 2013 at 12:11 am | | Reply

    Sekarang ni dah mula menuai hasil nampaknya bro.

    Akupun kecewa dengan kekalahan malam tadi bro. Kenapa la forkey doe cedera.

  3. hanafi abdullah
    hanafi abdullah April 17, 2013 at 1:34 am | | Reply

    orang yang bersedekah akan murah rezeki..itu saya percaya bro.

  4. onlajer
    onlajer April 17, 2013 at 2:01 am | | Reply

    kali ke 29 power tuh

  5. Sumijelly
    Sumijelly April 17, 2013 at 2:39 am | | Reply

    Selagi ada pekuang dan cara…teruskan. .

    Org lain nak kata apa..katala..janjji kita berusaha kan…

    Mcm.mana nak register. .boley ker? ? Hik3

  6. arynet
    arynet April 17, 2013 at 2:59 am | | Reply

    nak juga lah. Lama sudah tak dapat income dari blog ni. :mrgreen:

  7. Hafizul
    Hafizul April 17, 2013 at 3:12 am | | Reply

    Waduh2..sungguh rakus kamu membahang yer?haha..nanti jumpa kena pow habis2 en titan nih…

  8. zool
    zool April 17, 2013 at 3:49 am | | Reply

    memang banyak ko dapat dari jobdirumah

  9. zuls
    zuls April 17, 2013 at 5:02 am | | Reply

    terbaik bro! 🙂

  10. hafiz
    hafiz April 17, 2013 at 5:29 am | | Reply

    masyuk…masyuk…ala sekali sekala belanja org apa salahnya..

  11. ajumohit
    ajumohit April 17, 2013 at 5:52 am | | Reply

    tahniah ahmadfaizal, eh titan

  12. Oneblogsocial
    Oneblogsocial April 17, 2013 at 6:35 am | | Reply

    Tahniah @titan,

  13. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 April 17, 2013 at 6:57 am | | Reply

    Rezeki ko memang bertambah-tambah je kan

  14. Datin Tyka
    Datin Tyka April 17, 2013 at 7:05 am | | Reply

    RM25.. ok la tu.. siapa nak bagi kan… banyakkan sedekah.. kerana amalan itu yang akan cerahkan di alam kubur nanti

  15. suri
    suri April 17, 2013 at 7:56 am | | Reply

    yalah..saya ada sikti2 syukur alhamdulilah jadinya bila nak buat kenduri tu?

  16. anif
    anif April 17, 2013 at 8:01 am | | Reply

    Fuhhh.. Memang hebat la!

  17. hafizmd
    hafizmd April 17, 2013 at 8:50 am | | Reply

    tahniah bro..dah mkin hmpir ngn misi mu itu..l

  18. Bean Moreno
    Bean Moreno April 17, 2013 at 9:30 am | | Reply

    wah banyak tu

  19. papa mifz
    papa mifz April 17, 2013 at 10:06 am | | Reply

    hebat…teruskan dan kekalkan kehebatan bro nih…:)

  20. yusri
    yusri April 17, 2013 at 10:33 am | | Reply

    en titan yang tak terkalah…hehe

  21. Khairul Zamri
    Khairul Zamri April 17, 2013 at 11:39 am | | Reply

    haha nanti ak jmpa ko ak pun nak cakap camtu laa jugak.. 😛

  22. cikgu naman
    cikgu naman April 17, 2013 at 12:34 pm | | Reply

    Nasib baik ada payment pengubat jiwa …

    Nasib baik Klate menang..keh keh

  23. iOS Gear
    iOS Gear April 17, 2013 at 3:10 pm | | Reply

    RM 25.00 x 29 = RM725… sapa yang free2 nak bagi..hehe

  24. Hairul Azni
    Hairul Azni April 17, 2013 at 3:11 pm | | Reply

    Tahniah..tahniah..tahniah..tahniah..tahniah..tahniah..tahniah..dan tahniah lagi.. 🙂

  25. Joe
    Joe April 17, 2013 at 3:53 pm | | Reply

    Tak lame g kali ke-30 lak.

  26. Ladfe Amir
    Ladfe Amir April 17, 2013 at 4:54 pm | | Reply

    sampai sekrang pun gu belum promote lagi Jobdirumah ni. mungkin kena tunggu bro dapat income yg 35 kot. ingatkan gua ya

  27. sukma
    sukma April 24, 2013 at 2:09 am | | Reply

    glamor ko yea….tahniah 29x….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.