21 Responses

  1. hafizmd
    hafizmd April 18, 2013 at 1:41 am | | Reply

    hahaaha..adalah kena sipi2 ngn abg ambe yg no 2…tp byk tak betul..namapun mainan kanak2 benda ni..hahaha

    p.s. suka merajuk dan payah dipujuk…poyo..hhahhaa

  2. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin April 18, 2013 at 1:45 am | | Reply

    Budak-budak baru nak up suka la baca benda-benda macam ni.

  3. Hafizul
    Hafizul April 18, 2013 at 2:27 am | | Reply

    Tetiba jer keluar artikel bab kenali diri nih..ada petanda baik ke?hehe..

  4. suri
    suri April 18, 2013 at 4:02 am | | Reply

    sy ttp si bongsu kata org gila kuasa melebihi yg ketiga ..kedua haaaa :mrgreen:

  5. suri
    suri April 18, 2013 at 4:03 am | | Reply

    yelah2 moga titan berjaya dg paingat kedua tu hee…ker jerat dh mengena?

  6. hafiz
    hafiz April 18, 2013 at 5:39 am | | Reply

    anak no 2 biasalah nak kelainan..

  7. Oneblogsocial
    Oneblogsocial April 18, 2013 at 7:33 am | | Reply

    Nombor dua biasanya galak,titan galak ke?

  8. Katak Comel
    Katak Comel April 18, 2013 at 7:48 am | | Reply

    ble bce entri ni, teringt adek no 2 yg memenuhi bbrp kriteria..
    kihkih
    😈

  9. mancai
    mancai April 18, 2013 at 8:07 am | | Reply

    anak no 2 juga diberi kelebihan keistimewaannya tersendiri… aku pernah dengar ustaz yang cakap dalam IKIM.FM

  10. JMR
    JMR April 18, 2013 at 9:14 am | | Reply

    nasib baik aku yang pertama..hahaha..ala anak no brapa pon tak kisah bro..janji hensem!hahaha

  11. papa mifz
    papa mifz April 18, 2013 at 12:11 pm | | Reply

    den anak bongsu , no 4…;)

  12. Daus Hafiz
    Daus Hafiz April 18, 2013 at 1:46 pm | | Reply

    Ape pun anak bongsu juga yg untung..huhuhu.. masing2 ada kelebihan tersendiri.

  13. khairul asrol
    khairul asrol April 18, 2013 at 7:11 pm | | Reply

    alaa anak no berapa pun bukan masalah sekarang. kalau dah memang manja tu memang anak keberapa pun mengalahkan anak bongsu. 😮

  14. fiezaradzi
    fiezaradzi April 19, 2013 at 8:09 am | | Reply

    anak no 2 ni mmg keras sikit, macam abang aku, tapi dia baik hati sebenarnya.. ops, bukan nak puji ko ek..

  15. auc
    auc April 19, 2013 at 4:32 pm | | Reply

    aku nombor 2 gak ni hehehe

  16. Ladfe Amir
    Ladfe Amir April 19, 2013 at 4:40 pm | | Reply

    gua dan Deq Noor juga anak no 2

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 14, 2013 at 2:45 pm | | Reply

      haa mungkin jodoh… tapi kata setia… sian isteri hang

  17. yusri
    yusri April 19, 2013 at 8:49 pm | | Reply

    ya aku anak nombor satu…huhu

  18. sohoque
    sohoque May 10, 2013 at 9:28 am | | Reply

    hahahah. bebudak pompuan biasaya suka baca benda2 gini

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 14, 2013 at 2:44 pm | | Reply

      tak jugak… sebab tu semua anggapan je

  19. Rosmiza
    Rosmiza May 17, 2013 at 10:24 am | | Reply

    Point yang paling tak berapa nak setuju, tang PAKAIAN tu.. A big no no kot..! Macamna tau? Sebab saya taulah! Haha..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.