27 Responses

  1. Oneblogsocial
    Oneblogsocial April 28, 2013 at 10:54 pm | | Reply

    Yupz,.. tidur ialah satu kebutuhan yang harus dipenuhi.

  2. JomJalan
    JomJalan April 29, 2013 at 12:47 am | | Reply

    Kasihan. Mungkin saudara nak cuba siesta/tidur sebelum zuhur dlm 15 minit.

    Tenaga 15 minit tu boleh tolong saudara bangun awal (4 – 5 pagi) utk buat kerja waktu paling senyap.

    Moga Allah beri keberkatan masa buat saudara. Amin.

  3. Lizz
    Lizz April 29, 2013 at 2:28 am | | Reply

    kalau banyak kerja, nak tidur pun tak lena. ntah apa-apa betul. tapi bila tak tidur, tak boleh nak fokus pulak sebab ngantuk

  4. fiezaradzi
    fiezaradzi April 29, 2013 at 2:43 am | | Reply

    dah2 tu.. gi tidur sekarang..

  5. Hafizul
    Hafizul April 29, 2013 at 2:45 am | | Reply

    Emm kalau follow cara en titan buat kerja nih, memang tak lama lah saya..haha..pengsan gitu jer…

  6. staibaqhang
    staibaqhang April 29, 2013 at 3:36 am | | Reply

    kena jaga tidur juga… kalau tak tidur takut kerja dilakukan tidak produktif…

  7. hafiz
    hafiz April 29, 2013 at 3:40 am | | Reply

    kena tidur cikgu nanti dalam kelas cikgu tido..

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 13, 2013 at 5:21 am | | Reply

      suka la anak murid nanti

  8. eyriqazz
    eyriqazz April 29, 2013 at 4:34 am | | Reply

    Bangun tidur, ingatkan balik belum belanja eyriqazz dan rakan2 cendol lagi….

  9. Akuro San
    Akuro San April 29, 2013 at 5:31 am | | Reply

    Sabarlah yer… Bersusah-susah dahulu. Bersenang-senang kemudian~ 😉

  10. hatiputera
    hatiputera April 29, 2013 at 6:48 am | | Reply

    Tidur memang satu keperluan.

  11. Melastik Bintang Yang Hensem
    Melastik Bintang Yang Hensem April 29, 2013 at 8:30 am | | Reply

    banyak kerja banyak lah hasilnya titan kan..an..an..an… =)

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 13, 2013 at 5:21 am | | Reply

      setuju.. susah susah dulu, senang senang kemudian.. nanti dah bole tidur lama yang kita nak

  12. onlajer
    onlajer April 29, 2013 at 8:34 am | | Reply

    sila tidur – tidur ayam 🙂

    1. Hafizul
      Hafizul May 4, 2013 at 6:18 am | | Reply

      Ayam apa bro?ayam kampung ayam bandar ayam serama..haha

  13. Suhairi Alias
    Suhairi Alias April 29, 2013 at 8:49 am | | Reply

    kerja kerja jugak tidur tidur jugak..huhu

  14. wazy
    wazy April 29, 2013 at 3:58 pm | | Reply

    Tidur la dulu…

  15. blackrosehunter
    blackrosehunter April 29, 2013 at 6:36 pm | | Reply

    tidur jela..apa susah..hehe

  16. suri
    suri April 30, 2013 at 3:08 am | | Reply

    tidur2 ayam jelah

  17. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin April 30, 2013 at 5:53 am | | Reply

    Orang berjaya ni memang kurang tidurnya… hehe

  18. Cuti Malaysia
    Cuti Malaysia April 30, 2013 at 2:48 pm | | Reply

    Kadang2 tak tidyr best jugak.rasa bnyk mission accomplish dan kerja beres.tp siapla esok nya ..

  19. sukma
    sukma May 1, 2013 at 6:37 am | | Reply

    tidur itu perlu untuk menjaga kesihatan dan waktu kita merehatkan diri setelah seharian bekerja tetapi janganlah kita asyik tidur macam orang malas……

  20. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 May 3, 2013 at 9:28 am | | Reply

    Gua tido bantal lengan jeee

  21. sohoque
    sohoque May 10, 2013 at 2:30 pm | | Reply

    bro tak tido tp masyuuuk

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 13, 2013 at 5:20 am | | Reply

      itu la pasal.. tido tak tido bole dapat duit juga

  22. Datin Tyka
    Datin Tyka May 13, 2013 at 5:19 am | | Reply

    tidor tu penting jugak.. at least 2 3 jam….

  23. Rosmiza
    Rosmiza May 16, 2013 at 4:29 am | | Reply

    Banyak keja macamana sekali pun, tdo tu penting.. Tdo cukup, baru otak boleh berfikir dengan baik.. Organ badan pun boleh berfungsi dengan baik.. Hal dunia jangan terlalu dipentingkan.. Esok masih ada.. Sekadar nasihat dari seorang ADIK..

Leave a Reply to Datin Tyka Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.