68 Responses

  1. Asyrof Asri
    Asyrof Asri April 29, 2013 at 7:35 pm | | Reply

    hahaha … tak terasa hati pun dengan cerita ni Encik Titan. πŸ˜†

    Cuma nak tanya jalan karak, apa citer sekarang? ..

    Saudara Cendol kan orang Pahang. So ..

    nak tahu jugak, lama dah takde kat Malaysia 2 tahun. Nak tahu perkembangan. πŸ˜‰

  2. Izzuddin Fauzi
    Izzuddin Fauzi April 29, 2013 at 8:19 pm | | Reply

    Adeehhh… Terkena…

  3. Oneblogsocial
    Oneblogsocial April 29, 2013 at 9:59 pm | | Reply

    H h h, πŸ˜†

  4. Wan Mohd Hafiz
    Wan Mohd Hafiz April 29, 2013 at 11:21 pm | | Reply

    Baca ending cerita ni memang rasa nak mandi lagi sekali. πŸ˜†

  5. hafizrahim
    hafizrahim April 29, 2013 at 11:48 pm | | Reply

    Ko tak perasan aku la dalam mercedes tu..halimunan..haha

  6. KiD
    KiD April 30, 2013 at 12:28 am | | Reply

    laaaaa… mercedes je ke? ingat ada kapal terbang skali.. hehehee

    1. hafiz
      hafiz April 30, 2013 at 7:37 am | | Reply

      dia tukar mercedes dgn volkswagen

  7. Sumijelly
    Sumijelly April 30, 2013 at 1:02 am | | Reply

    Hahaha. .tipah tertipu bang! ! Ter tipu…

    Ko mimpi rupa2nya. .cissss

  8. Myra Jay
    Myra Jay April 30, 2013 at 1:42 am | | Reply

    Hahahaaa, adoila tipah tertipu..
    Baru nak rasa saspen tadi ;D

  9. Kamal Mustafa
    Kamal Mustafa April 30, 2013 at 2:10 am | | Reply

    Sosak napeh se nie haa πŸ˜‰

  10. hatiputera
    hatiputera April 30, 2013 at 3:16 am | | Reply

    macam cerita kat highway karak jer tapi volkswagen.hehehe

  11. Anarm
    Anarm April 30, 2013 at 3:21 am | | Reply

    Hampehh.. Aku tertipu!! Penuh fokus aku baca entri ni tadi rupa-rupanya….. Argghhhh!!

  12. suri
    suri April 30, 2013 at 3:23 am | | Reply

    :mrgreen: lawak lagi..mujur enchik titan selamt kembali alam nyata…seje jer nie πŸ‘Ώ

  13. onlajer
    onlajer April 30, 2013 at 3:29 am | | Reply

    apasal tak kena langar dengan lori cendol ke

  14. staibaqhang
    staibaqhang April 30, 2013 at 4:19 am | | Reply

    hahahahha… terkena aku tgh hari ni… terus rasa nak makan cendol pak hamid…

  15. Hairul Azni
    Hairul Azni April 30, 2013 at 5:20 am | | Reply

    Memang terbaiklah entri ni..berjaya sampai target..tertipu jugak..

  16. Akuro San
    Akuro San April 30, 2013 at 5:49 am | | Reply

    hantu sekarang sudah kaya. harga kereta belum turun, mereka dah pakai Mercedez~ huhu~ :mrgreen:

  17. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin April 30, 2013 at 5:55 am | | Reply

    kah3.. dia tuntut cendol tu…

  18. khairul asrol
    khairul asrol April 30, 2013 at 7:04 am | | Reply

    lol! ko mimpi ke? haha. sumpah ingat tadi jumpa hantu betul. demm!

  19. Hafizul
    Hafizul April 30, 2013 at 7:14 am | | Reply

    Hahahahahaha…ada jugak mcm ni yer?dah..dah terkena dahhhh…

  20. zool
    zool April 30, 2013 at 7:40 am | | Reply

    memang pandai ko buat citer..
    guna kete mercedes lagi tu.

  21. JMR
    JMR April 30, 2013 at 9:03 am | | Reply

    bazir masa aku 2minit..hahahah

  22. Cuti Malaysia
    Cuti Malaysia April 30, 2013 at 2:45 pm | | Reply

    Weiii sungguh2 aku baca tau nak tau apa kesudahannya…adehh terkena

  23. Melastik Bintang
    Melastik Bintang April 30, 2013 at 3:15 pm | | Reply

    haha baik punya seram awal2…..

  24. hanafi abdullah
    hanafi abdullah April 30, 2013 at 3:37 pm | | Reply

    saya seronok dengan teknik penceritaan ini ada unsur saspen untuk menguji kisah benar atau auta.

  25. halilrahman
    halilrahman April 30, 2013 at 11:09 pm | | Reply

    πŸ™„ sabar je laa

  26. Cikgu Hairul
    Cikgu Hairul May 1, 2013 at 12:41 am | | Reply

    Nak komen jugak.
    Mimpi akan jadi kenyataan bro. TUngguuuu.. πŸ‘Ώ πŸ‘Ώ

  27. PerenLee
    PerenLee May 1, 2013 at 2:02 am | | Reply

    alahaii..ingatkan awk nak ciplak story Karak tu..hehe 😳

  28. amirulfaiz
    amirulfaiz May 1, 2013 at 2:31 am | | Reply

    Pergh, tajuk entri ‘Jangan Komen’, ni ramai yang dah komen, sihir apakah ini? πŸ˜€

  29. Dkna Abza
    Dkna Abza May 1, 2013 at 2:57 am | | Reply

    fuh! sakit hari jer baca.. memang suspen giler citer nie πŸ™‚

  30. Denaihati
    Denaihati May 1, 2013 at 7:08 am | | Reply

    ada sambungan tak… asyik terkono je ni…..

  31. Hisham
    Hisham May 1, 2013 at 9:57 am | | Reply

    Cit!

    Terkena jugak… πŸ™„

    Mesti pergi sekolah kena kan student pulak..

  32. ajumohit
    ajumohit May 1, 2013 at 1:58 pm | | Reply

    tidur tak basuh kaki ye, kalau basuh kaki mesti mimpi ain maisarah

  33. hafizmd
    hafizmd May 1, 2013 at 4:04 pm | | Reply

    gua dah agak dah…hahhaa

    ini semua poyo!!!

  34. Danial Abdul Rahim
    Danial Abdul Rahim May 1, 2013 at 5:44 pm | | Reply

    HU alah… ingatkan apa tadi. Dah terkena. Memang kena komen jugak πŸ˜›

  35. blackrosehunter
    blackrosehunter May 1, 2013 at 6:49 pm | | Reply

    haha..ok aku komen jugak..ko tido tak baca doa tido ni..haha

  36. Sumijelly
    Sumijelly May 1, 2013 at 10:30 pm | | Reply

    La… ranainya komen. ..

    Eh. .terkomen lg…hahaha

  37. nurmisnan
    nurmisnan May 1, 2013 at 10:36 pm | | Reply

    Memang gitu.. asik terkono kan org jo..

    Aoa kono ehhhh…

  38. ejam
    ejam May 2, 2013 at 12:15 am | | Reply

    nak minta maaf pada en.titan, saya telah memaki hamun secara diam di dalam hati setelah habis baca entri ini.
    semoga dosa ini dimaafkan…hehe

  39. hafizmd
    hafizmd May 2, 2013 at 5:46 am | | Reply

    baru nak rasa seram.. habis dah.. emm…

    baca doa tidur tak tidur tu? aiyoo…

    1. fiezaradzi
      fiezaradzi May 2, 2013 at 5:50 am | | Reply

      apsal asyik kuar nama mamat ni jer.. argh… huhu

  40. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 May 3, 2013 at 9:25 am | | Reply

    Aku ingat citer paranormal maner la tadi…..

  41. Hafizul
    Hafizul May 4, 2013 at 6:13 am | | Reply

    Dammmm…terkena lagi untuk kali kedua…

  42. sohoque
    sohoque May 10, 2013 at 2:29 pm | | Reply

    huhuhu… cam siot jer aku kena tipuuuu! sohoque tertipu, tipu tersohoque…

  43. Rosmiza
    Rosmiza May 16, 2013 at 4:26 am | | Reply

    Cis! Wat penat jer suspen bagai nak tercabut jantung.. Okay, fine! Dah terkena pon.. Seronok la tu..

  44. Lily Nrman
    Lily Nrman June 12, 2013 at 3:02 am | | Reply

    hahaha. tak dak feeling terkejut ponnn πŸ˜›

  45. Aya
    Aya June 15, 2013 at 7:55 am | | Reply

    Buat suspens je.. manusia suka buat sesuatu yang dilarang, Bro larang komen.. lagi Aya nak komen..hehe.. tips tajuk post yg bagus ni.. hehe

  46. adikensem
    adikensem October 3, 2013 at 8:19 am | | Reply

    Haram tul…memang terhibur baca…TQ encik titan menghiburkan hati yang ini…bhaha πŸ˜›

  47. Irwan Alessa
    Irwan Alessa October 3, 2013 at 8:26 am | | Reply

    hahahaha entri ni aku suka.. terkono

  48. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi October 3, 2013 at 8:26 am | | Reply

    Dah agak dah….!!!

  49. nizam ijam
    nizam ijam October 3, 2013 at 8:34 am | | Reply

    ini namanya… pungggkoooqqqq

  50. Mohd Azuan
    Mohd Azuan October 3, 2013 at 8:43 am | | Reply

    Bila kata jangan komen makin ramai lak yang komen….hahaha…….

    tengok..aku pun dah terkomen kat sini…hahaaaa…

  51. blogger lelaki
    blogger lelaki October 3, 2013 at 8:57 am | | Reply

    serius aku tak nak komen..grrrr

  52. HannyAbdullah
    HannyAbdullah October 3, 2013 at 11:10 am | | Reply

    Laaa..ini lah Encik Titan tu ya..suka kena kan orang jugak kisahnya dia ya. Eeee geram sungguh dibuatnya , punyalah dah naik bulu roma..dushhh jatuh balik bila bab ending tu, tak sesuai tau.Hurmmm tak apa tak apa..ada ubi ada batas

  53. Juan
    Juan October 3, 2013 at 1:29 pm | | Reply

    hahaha, sampai habis aku baca, last last, xper lah, janji terhibur gak, cuma satu jer aku nak bagitau, jgn kisah yg ko nukilkan ni jadi kisah sebenar plak, hehehee, gurau jer

  54. Eridy
    Eridy October 3, 2013 at 2:24 pm | | Reply

    Damn!!! 😈

  55. Wan Gerrard
    Wan Gerrard October 3, 2013 at 2:46 pm | | Reply

    lu jangan lupa basuh kaki sebelum tido

  56. akubiomed
    akubiomed October 3, 2013 at 4:21 pm | | Reply

    Poyo. Ada yang kena star light di dahi. πŸ™‚

  57. Blogger Babyface
    Blogger Babyface October 4, 2013 at 4:19 pm | | Reply

    biasa aje. hahaha

  58. Norfanil
    Norfanil October 5, 2013 at 7:24 am | | Reply

    macam pernah dengar cite ni.. kah4

  59. Farisya Anastasyia
    Farisya Anastasyia December 3, 2013 at 1:08 am | | Reply

    sengal la abg titan !haha

  60. Zuan
    Zuan January 31, 2014 at 8:10 am | | Reply

    hahahahaha siot tul ko ni

  61. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi February 1, 2014 at 8:19 am | | Reply

    hahaha memang suspen kalau betul-betul berlaku!

  62. zumal
    zumal July 16, 2014 at 11:17 am | | Reply

    Memang betul2 terkena πŸ˜‰

  63. Farid Laham
    Farid Laham December 22, 2014 at 8:40 am | | Reply

    Hahaha..duk syuk baca tbe2 plak nk mandi hahaha..mmg lawak antarabangsa πŸ˜€

  64. sensasi2020
    sensasi2020 December 22, 2014 at 8:47 am | | Reply

    No Komen……???

  65. daddydee
    daddydee December 22, 2014 at 9:11 am | | Reply

    kuang asam punye merc hitam tapi lagi kuang asam yang menceritakan cite ini. hahhahaha

  66. sabree hussin
    sabree hussin December 23, 2014 at 7:06 am | | Reply

    wah bestnya peraduan gini

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.