7 Responses

  1. hafizmd
    hafizmd April 26, 2013 at 11:27 pm | | Reply

    ok. ambe akui ambe tak pernah buat lompatan gaya fosbury ni…

    asyik gaye terkam harimau…entah apalah nama gayanya, tp gaya fosbury ni, mmg tak reti nak buat..haha

    1. titan
      titan April 27, 2013 at 2:41 am | | Reply

      masa aku belajar kat sekolah dulu pun, memang aku tak tahu satu habuk nama gaya-gaya ni..

  2. thaqibzaki
    thaqibzaki April 27, 2013 at 3:51 am | | Reply

    rare. Sukan ni sebulan sekali ada praktis untuk pertandingan sekolah-sekolah tempat aku. Tapi aku tak terpilih, ada ramai yang pawe. Masa tuu, cikgu sukan ajar benda ni. Dia ikut silibus. Cumanya aku tak berapa nak faham sangat apa dia aajar pasal dia India. cakap dia pelik sikit.

  3. Hafizul
    Hafizul April 29, 2013 at 2:55 am | | Reply

    hahaha..pernah main lompat mcm ni..kalau paras pinggan ok lagi..kalau tiggi sikit, lompat jer mesti terkena palang tuh..tension..haha

  4. fiezaradzi
    fiezaradzi April 29, 2013 at 3:20 am | | Reply

    dulu tak lompat macam ni.. mcm nak baring2 pun ada.. haha.. tapi kejap sgt main ni.. tak suka ah, main benda ni.. suka main bola jaring lagi.. hihi

  5. Hafizul
    Hafizul May 4, 2013 at 6:34 am | | Reply

    Kena praktik ni mana tahu boleh terbang nanti..haha

  6. sohoque
    sohoque May 8, 2013 at 6:30 am | | Reply

    agak2 nya aku yg berat melebihi 80kg ni blh lompat sejauh mana? hehehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.