31 Responses

  1. Amirul Aslam
    Amirul Aslam May 1, 2013 at 4:37 am | | Reply

    Hahaha. Tag tak boleh tahan “video aksi panas gadis bertudung”. Carian panas tu ! 😉

    1. wandisini
      wandisini May 2, 2013 at 3:24 am | | Reply

      itu semua tag nak tarik SEO.hehe…orang kita memang suka cari benda-benda tu kat internet kan… 🙂

    2. sohoque
      sohoque May 10, 2013 at 2:22 pm | | Reply

      hahahaha.. itu la pasal..!

  2. hafiz
    hafiz May 1, 2013 at 5:30 am | | Reply

    hish…kesian mak bapak hantar belajar jauh2..macam ni jadinya..

  3. hatiputera
    hatiputera May 1, 2013 at 5:52 am | | Reply

    Fuhh..Keyword gadis bertudung memang panas. Jauh tu dari egypt ke putrajaya.

  4. JomJalan
    JomJalan May 1, 2013 at 5:54 am | | Reply

    Ngape dia tak ngundi kat Egypt je macam penuntut lain yg ada kat luar negara ?

  5. TehR
    TehR May 1, 2013 at 9:43 am | | Reply

    from egypt to putrajaya
    balik mengundi husam musa

    hehe macam pantun dua kerat la pulak

  6. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin May 1, 2013 at 12:45 pm | | Reply

    Persoalannya bukan ke dah disediakan buat pertama kalinya undi pos untuk rakyat malaysia di luar negara? Macam-macam persoalan yang berlegar.

  7. Hairul Azni
    Hairul Azni May 1, 2013 at 2:03 pm | | Reply

    Gimik?..ada sedikit keraguan di sini..

  8. zool
    zool May 1, 2013 at 2:51 pm | | Reply

    jauh nak balik tu…

  9. blackrosehunter
    blackrosehunter May 1, 2013 at 6:59 pm | | Reply

    pandai main keyword tu..hehe..jauh dia nak balik sedangkan boleh daftar pengundi luar..hehe

  10. wandisini
    wandisini May 2, 2013 at 3:25 am | | Reply

    anak siapa lah ni..comel gak 🙂

  11. Khairul Zamri
    Khairul Zamri May 2, 2013 at 3:52 am | | Reply

    mungkin dia dan balik cuti terus kot. Takpa-takpa selamat mengundi 😎

  12. hafizmd
    hafizmd May 2, 2013 at 3:58 am | | Reply

    apaun, selamat mengundi
    jgn lupa balik studi :mrgreen:

  13. fiezaradzi
    fiezaradzi May 2, 2013 at 5:43 am | | Reply

    aku tak tahu nama dia..

  14. onlajer
    onlajer May 2, 2013 at 6:34 am | | Reply

    undi dia je kot yang balik putrajaya

  15. Datin Tyka
    Datin Tyka May 2, 2013 at 11:46 am | | Reply

    mesti nak sambut dia kt airport kan

  16. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 May 3, 2013 at 9:26 am | | Reply

    Adesss…..MANIPULASI awek tudung la pulak yea…. hahahaha

  17. auc
    auc May 3, 2013 at 10:22 am | | Reply

    wah hijau di sana sini 🙂

  18. bukit gambang
    bukit gambang May 4, 2013 at 3:53 am | | Reply

    takde orang nak g jemput ke…hehe

  19. Hafizul
    Hafizul May 4, 2013 at 6:12 am | | Reply

    Emm habislah..jadi tumpuan di putrajaya nanti..haha..ke kekasih hati En titan nih?haha

    1. sohoque
      sohoque May 12, 2013 at 4:37 pm | | Reply

      kalau kekasih hati titan habis aku kena block jap lg. byk aku kutuk kat komen bawah tuuu

  20. sohoque
    sohoque May 12, 2013 at 4:27 pm | | Reply

    gadis bertudung hijau ni wat gempak jer.. dia tak balik poon.. hehehehe

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 12, 2013 at 4:29 pm | | Reply

      cakap je lebih… tin kosong katakan…

      1. sohoque
        sohoque May 12, 2013 at 4:36 pm | | Reply

        mana ada dia cakap.. dia tulis jer 😆

        1. Datin Tyka
          Datin Tyka May 12, 2013 at 4:39 pm | | Reply

          ok nampak sangat nak kenakan gua ni

  21. sohoque
    sohoque May 12, 2013 at 4:27 pm | | Reply

    ntah-ntah gambar tu dia ambik kat malaysia jer.. hehehehe

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 12, 2013 at 4:29 pm | | Reply

      tengok cara memang luar negara ni…

      1. sohoque
        sohoque May 12, 2013 at 4:36 pm | | Reply

        yer lor.. tp iklan jer tu kot

  22. Rosmiza
    Rosmiza May 16, 2013 at 4:24 am | | Reply

    Gadi bertudung hijau..

  23. Farisya Anastasyia
    Farisya Anastasyia December 3, 2013 at 1:03 am | | Reply

    gadis ini?oh..dia da balik egypt dah.hehehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.