15 Responses

  1. ejam
    ejam May 4, 2013 at 2:10 pm | | Reply

    tahniah rezeki lepas solat subuh terus dpt duit…syukur.

    1. titan
      titan May 5, 2013 at 11:16 pm | | Reply

      Ya.
      Sangat bersyukur dan gembira. :mrgreen:

    2. sohoque
      sohoque May 20, 2013 at 3:43 pm | | Reply

      sbb tu la kita x digalakkah tido lps subuh. rezeki payah nak masuk

  2. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin May 4, 2013 at 3:04 pm | | Reply

    Macam siot la KL takda umum pasal cuti..

    1. titan
      titan May 5, 2013 at 11:16 pm | | Reply

      Haha.
      kerja ajelah weh.

    2. sohoque
      sohoque May 20, 2013 at 3:44 pm | | Reply

      hahahah. pindah selangor la bro

  3. Hafizul
    Hafizul May 4, 2013 at 11:04 pm | | Reply

    Haha..dah agak dah..memamg dan agak dah..tahniah en titan yang kacak..hehe

    1. titan
      titan May 5, 2013 at 11:16 pm | | Reply

      Ya.
      Gua tahu, gua memang kacak.

      1. sohoque
        sohoque May 20, 2013 at 3:45 pm | | Reply

        hahaha. lu ngan bonikacak, saper lbh kacak?

  4. thaqibzaki
    thaqibzaki May 10, 2013 at 2:32 pm | | Reply

    Dependable kalau soal duit. Normally, ada yang beri untuk tambang balik ngundi, amek je. Tapi, tak pernah lagi aku hadapi laa. Dan tak pernah lagi ambil duit untuk balik ngundi. Apa aku buat, kalau kudrat masih mampu, aku buat sendiri.

    Br1m pun aku tak amek. Bukan tak nak, cumanya ada yang lebih memerlukan. Dalam hidup aku, cukup laa cukup makan. Cukup makan buat aku rasa lengkap. Ada lebih, syukur.

  5. Datin Tyka
    Datin Tyka May 13, 2013 at 5:16 am | | Reply

    tak belanje aku cendol pon

    1. sohoque
      sohoque May 20, 2013 at 3:46 pm | | Reply

      DT mana leh mkn cendol. kan DT diet

      1. Datin Tyka
        Datin Tyka May 20, 2013 at 4:51 pm | | Reply

        sekali sekala takpe

  6. sensasi2020
    sensasi2020 May 20, 2013 at 3:06 pm | | Reply

    Tahniah..rezeki tak disangka-sangka.

  7. sohoque
    sohoque May 20, 2013 at 3:42 pm | | Reply

    aku x komen dan x kutuk saper2. so org bg aku ambiklah. hehehehe. aku x mintak depa yg bg. lps tambang bas aku

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.