22 Responses

  1. Mus
    Mus May 14, 2013 at 3:19 pm | | Reply

    kasi clear dulu aqiqah.. lepas tu baru buat qurban

  2. Datin Tyka
    Datin Tyka May 14, 2013 at 3:34 pm | | Reply

    tunggu kewangan dah stabil, baru buat qurban adik beradik nanti.. insyaALlah

    1. sohoque
      sohoque May 14, 2013 at 5:03 pm | | Reply

      benda baik tak elok tunggu2 DT.. 😉

      1. Datin Tyka
        Datin Tyka May 15, 2013 at 12:23 am | | Reply

        memeyy ler.. tapi belum dapat gaji lagi.

  3. hafiz
    hafiz May 14, 2013 at 3:36 pm | | Reply

    itu namanya rezeki terpijak…

  4. azman
    azman May 14, 2013 at 3:39 pm | | Reply

    Molek sgt tu dah ada niat..dah dapat pahala.

  5. onlajer
    onlajer May 14, 2013 at 4:15 pm | | Reply

    buat amaal sambil membantu orang yang memerlukanya

  6. TehR
    TehR May 14, 2013 at 4:55 pm | | Reply

    rezeki kita untuk dibahagikan kepada orang lain yang juga punya hak
    tahniah dan syukur

  7. hasrulhassan
    hasrulhassan May 14, 2013 at 5:00 pm | | Reply

    Anarm hari tu promot, pastu terus aku join. Bawah kelolaan dia ni kan … belum dapat komisyen apa2 lagi dari EQurban, masa inilah masa sesuai nak promosikan benda2 ni…Yusof Taiyub pun dah keluar TV …

    Aku cuba teka baper dapat …RM200 … 🙂

    1. sohoque
      sohoque May 14, 2013 at 6:51 pm | | Reply

      skrg blh join lg ka program ni…?

  8. sohoque
    sohoque May 14, 2013 at 5:04 pm | | Reply

    masa tgh promot2 ni aku blom berkecimpung dlm arena blogging. so aku tak tau sgt psl ni

  9. hatiputera
    hatiputera May 14, 2013 at 5:47 pm | | Reply

    Memang terbaikla bro. masyuk dan bertambah tambah rezeki.

  10. hafizrahim
    hafizrahim May 14, 2013 at 11:28 pm | | Reply

    aku pun kalau ada rezeki lebih tahun ni nak qurban jugak.insha Allah

  11. reezluv
    reezluv May 15, 2013 at 12:06 am | | Reply

    banyak gak blog ko gi komen kat blog ehh…ini ada permainan ni…hahaa..

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 15, 2013 at 12:26 am | | Reply

      sebab tu kalau cikgu titan takde sehari, dah rasa kerinduan

  12. zool
    zool May 15, 2013 at 12:07 am | | Reply

    tahun lepas dah buat qurban..tahun ni rasa cam nak buat juga..

  13. Rosmiza
    Rosmiza May 15, 2013 at 5:27 am | | Reply

    Insha Allah, ada rezeki lebih nak jugak buat..

  14. Hafizul
    Hafizul May 15, 2013 at 8:25 am | | Reply

    Emm sukanya main teka teki..dalam 100 mcm tu lah kot..tak pun 200 lebih…haha

  15. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin May 15, 2013 at 9:43 am | | Reply

    Berapa dapat ni bro?

  16. sensasi2020
    sensasi2020 May 15, 2013 at 6:07 pm | | Reply

    Nampaknya rezeki bro semakin mencurah-curah spt dah tersurat dan tersirat itu hak milik anda, di atas kesempatan yang ada diambil sepenuhnya. Tahniah…..

  17. blackrosehunter
    blackrosehunter May 15, 2013 at 8:18 pm | | Reply

    makin masyuk la titan macam ni.. 😀

  18. cik tom
    cik tom May 26, 2013 at 10:08 pm | | Reply

    ingt nak buat korban lg dgn equrban thn ni..insyaAllah..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.