13 Responses

  1. Datin Tyka
    Datin Tyka May 15, 2013 at 3:50 pm | | Reply

    jangan merokok…. merokok juga menyebabkan kekuningan gigi

  2. auc
    auc May 15, 2013 at 4:46 pm | | Reply

    kalau zaman dulu gosok pakai arang ok je 🙂

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 16, 2013 at 12:02 am | | Reply

      habis tu tak hitam gigi? kuning campur hitam jadi ape??

    2. suhiminain
      suhiminain February 2, 2015 at 2:57 pm | | Reply

      aku pun pernah dengar idea ni, entah betul entah tidak sebab aku pun dengar sj. 😛

  3. blackrosehunter
    blackrosehunter May 15, 2013 at 8:42 pm | | Reply

    kalau kuning macam dalam gambar tu tak tahu la berapa kurun tak gosok gigi..haha

  4. Hafizul
    Hafizul May 16, 2013 at 5:23 am | | Reply

    saya sama juga pendapat dengan AUC..gosok pakai arang..mujarab..hahaa

    1. sensasi2020
      sensasi2020 May 25, 2013 at 3:48 pm | | Reply

      Orang tua dulu suruh gosok gigi dengan arang + garam…jika mahu gigi putih berseri.

  5. sensasi2020
    sensasi2020 May 25, 2013 at 3:36 pm | | Reply

    Kalau kunyah sirih boleh kuatkan gigi tapi gigi jadi rongok ke? Tip yang bagus ni jika mahu gigi putih berseri. Dengarlah nasihat pakar kesihatan kita. Mungkin bro..ni baru habis ambil kursus tentang penjagaan kesihatan.

  6. cik tom
    cik tom May 26, 2013 at 9:10 pm | | Reply

    erk dahsyat sgt tue gmbo gigi kuning tu…huhu

  7. Asyrof - Blogger Tanah Arab
    Asyrof - Blogger Tanah Arab June 6, 2013 at 10:54 am | | Reply

    Lagi 1 tips.

    Jangan makan buah yang berwarna seperti blueberry.

    InsyaAllah putih gigi.

  8. Ah May
    Ah May October 12, 2014 at 1:56 pm | | Reply

    lagi satu tip,

    kunyah krayon kaler puteh, kompem beseri, hahaha 😆

  9. suhiminain
    suhiminain February 2, 2015 at 2:47 pm | | Reply

    tips yang bagus. 😀 masalah gigi kuning ni biasa jadi masalah bagi org yg kulit putih sebab akan jelas nampak beza warna gigi dan kulit muka..

  10. Adi Arena
    Adi Arena August 6, 2015 at 6:36 pm | | Reply

    gosok gigi selalu in shaa allah gigi anda akan sihat, jangan lupa minum cendol selalu…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.