23 Responses

  1. Izzuddin Fauzi
    Izzuddin Fauzi May 23, 2013 at 10:36 am | | Reply

    Diorang dah memang lagend tak bayar blogger… Teruk meh…

    1. Oneblogsocial
      Oneblogsocial May 23, 2013 at 3:56 pm | | Reply

      Yupz,untunglah saya tak jadi daftar advertlets 😮

    2. Datin Tyka
      Datin Tyka May 23, 2013 at 5:34 pm | | Reply

      jangan apply kat ads ni lepas ni

  2. cent
    cent May 23, 2013 at 10:38 am | | Reply

    wa no komen pasal ni..sebab wa punya dia bayar..hehe

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 23, 2013 at 5:35 pm | | Reply

      mesti pilih kasih ni.. he he

  3. Zie Fauzi
    Zie Fauzi May 23, 2013 at 10:40 am | | Reply

    kadang2 penat jgk kalau asyik duk meminta ja… depa buat apa?? buat tak tau ja…. sakit jiwa dgn kalau mcm ni… 🙂

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 23, 2013 at 5:36 pm | | Reply

      muka tak malu memang gitu kan

  4. Masrizal
    Masrizal May 23, 2013 at 10:40 am | | Reply

    komen kat fanpage tu dah kene delete ke? hehe, dulu pernah gak buat, terus tkoey dia PM, tu pun lebih sebulan baru clear…

  5. reezluv
    reezluv May 23, 2013 at 10:44 am | | Reply

    broframestone ni cam kamcing ngan Josh ni..ahaha..suh broframestone wechat beliau..ahaa :mrgreen:

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 23, 2013 at 5:38 pm | | Reply

      hahah stuju.. suro bro cakap dgn josh pecepatkan bayaran

  6. afif
    afif May 23, 2013 at 11:04 am | | Reply

    tula tengok cam sestegah blog cam okey je..pilih bulu kot..

  7. kucinghitam
    kucinghitam May 23, 2013 at 11:14 am | | Reply

    nasib baik nuffnang baik hehehe

  8. Akuro San
    Akuro San May 23, 2013 at 12:11 pm | | Reply

    ish~ rm400 banyak tuh… mesti berkira.. lain lar.. seringgit ker 2 ringgit kalau nak tak berkira..

  9. haru
    haru May 23, 2013 at 12:47 pm | | Reply

    kena pasrah je la bro~
    duet tu die gune utk berparti kot..nmpk selalu pi parti jew :3

  10. Alin Marlini
    Alin Marlini May 23, 2013 at 1:21 pm | | Reply

    Belum rezeki lg tu cikgu titan nnt dpt jgn lupa belanjer cendol banting tau…heheheh

  11. Kujie
    Kujie May 23, 2013 at 2:08 pm | | Reply

    depa berhutang sejak 3 tahun lepas rm 200+
    kemudian satu advertorial rm 150

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 24, 2013 at 12:38 am | | Reply

      kak jie pon mereka hutang ye

  12. blackrosehunter
    blackrosehunter May 23, 2013 at 2:11 pm | | Reply

    aku rasa advertlets ni dah lama dah bermasalah..

  13. Ladfe Amir
    Ladfe Amir May 23, 2013 at 2:57 pm | | Reply

    Hutang ni ada masanya memang boleh buat kita hilang pertimbangan.

  14. noehas
    noehas May 24, 2013 at 12:03 am | | Reply

    Ada kemungkinan tak syarikat2 lain pun akan buat masalah yang sama kepada para blogger?

  15. TehR
    TehR May 24, 2013 at 1:32 am | | Reply

    mintak je
    sampai kita berhenti berblog
    haha

  16. Hafizul
    Hafizul May 27, 2013 at 6:53 am | | Reply

    Betul dah tu..rm400 pun duit..bukan senang nak dapat.,hak kita mesti kena tuntut…hehe..semoga dapat la rm 400 tu..dah 400 hari makan cendol..hehe

  17. Asyrof - Blogger Tanah Arab
    Asyrof - Blogger Tanah Arab June 7, 2013 at 12:04 pm | | Reply

    Syarikat Advertlest MESTI / WAJIB tutup.

    Kalau dah tersebar, sifat malu MESTI lah ada jangan lagi nak bukak buat malu je. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.