17 Responses

  1. abangensem
    abangensem May 23, 2013 at 11:12 am | | Reply

    Hampeh. Lu ingat lu sorang je kempunan? Gua pun kempunan gak.

  2. reezluv
    reezluv May 23, 2013 at 11:25 am | | Reply

    lau gua tau..wa kasi lu sikit..xpun wa jerit je kekuat..woi..ini abam belum dpt karipap..kompem berbekas bekas dtg menjelma..hehehe

  3. boni Ultra kacak
    boni Ultra kacak May 23, 2013 at 11:38 am | | Reply

    hahahahaha.. kempunan karipap mini rupanya.hehehe

  4. hafizrahim
    hafizrahim May 23, 2013 at 11:42 am | | Reply

    Orang bajet lu suka cendol je..sebab tu lu tak dapat karipap mini..hehehe

  5. ciklaili.com
    ciklaili.com May 23, 2013 at 11:44 am | | Reply

    Tak sempat rasa juga. Sebekas karipap tu saya bagi sebagai buah tangan semasa melawat anak kawan yang dirawat di PPUM (dekat dengan Hotel Singgahsana tu). Rasa kempunan juga..

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 24, 2013 at 10:12 am | | Reply

      nanti bole beli dengan ejam..

  6. ejam
    ejam May 23, 2013 at 11:47 am | | Reply

    Untuk en.titan gua sanggup poskan sebalang. Meh alamat dan no tepon lu kasi email ke me@ejamothman.com

    Minggu depan stok baru sampai.

    Ini tawaran serius dr gua, lu jgn buat gua tunggu lama lu punya email yer.

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 23, 2013 at 5:28 pm | | Reply

      ejam nak jugak. berape eh harga

    2. reezluv
      reezluv May 24, 2013 at 4:28 am | | Reply

      aku dah kata dah..bosnya kompem datang sini… :mrgreen:

  7. Khairul Zamri
    Khairul Zamri May 23, 2013 at 12:03 pm | | Reply

    Haha nak ke nga gua ade lagi mkn ckit2 :mrgreen:

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 24, 2013 at 10:10 am | | Reply

      iskh ada lagi ke? DT pnye satu hari je da habis.. ha ha

  8. Akuro San
    Akuro San May 23, 2013 at 12:06 pm | | Reply

    kesian.. panel tak dapat karipap mini rupanya.. ingatkan jadi panel lagi dapat 2 balang karipap mini ker~ huhu~ :mrgreen:

  9. azman
    azman May 23, 2013 at 2:44 pm | | Reply

    Aku pun tak merasa..sebab sponsor buat cukup2 jer..org terlebih datang hahaha 🙂

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 24, 2013 at 10:02 am | | Reply

      itu la bosnya tak tahu berapa orang datang kan.. nasib baik dapat.. he he

  10. Datin Tyka
    Datin Tyka May 23, 2013 at 5:28 pm | | Reply

    bukak je dah habis 1 balang dalam 15 minit.. tak cukup heeee

  11. cik tom
    cik tom May 24, 2013 at 1:05 am | | Reply

    olo kesiannye..nak bg tp da abis..hehe..

  12. Hafizul
    Hafizul May 27, 2013 at 6:49 am | | Reply

    Haha..memang kesian yang teramat lah..bab karipap ok lagi kot.bab nisa tu yang tak tahan..hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.