27 Responses

  1. Izzuddin Fauzi
    Izzuddin Fauzi May 24, 2013 at 5:12 pm | | Reply

    Mak ai… Jeles aku… Terernye la buat duit….

  2. afif
    afif May 24, 2013 at 5:13 pm | | Reply

    iyela sebab targetnya kan lebih luas..senang nak jual,.hehe..ingat reveal 9 bulan punya komisen tadi

  3. Aku Penghibur
    Aku Penghibur May 24, 2013 at 5:15 pm | | Reply

    wahhh bestnya 🙂 oklah tukn dpt

  4. Datin Tyka
    Datin Tyka May 24, 2013 at 5:16 pm | | Reply

    wah dapat rm20.. ok la tu.. bole dapat cendol 10

    1. zuan
      zuan May 25, 2013 at 3:03 am | | Reply

      hehe ni baru satu dai reveal..

  5. haru
    haru May 24, 2013 at 5:20 pm | | Reply

    banje plisss :3

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 25, 2013 at 10:51 am | | Reply

      mu lagi kaya. belanje bisnes kad pelissss

  6. reezluv
    reezluv May 24, 2013 at 5:27 pm | | Reply

    ciss..tertipu gua…dem 😎

    1. titan
      titan May 25, 2013 at 4:02 pm | | Reply

      bila masa gua tipu lu plak.
      haha

  7. jal
    jal May 24, 2013 at 5:30 pm | | Reply

    tu dia 9bulan dah, xlama lagi lah tu hahah

  8. Johnjimat
    Johnjimat May 24, 2013 at 5:45 pm | | Reply

    produk selain niche im memang senang sikit buat sale, cuma produk niche im ni komisen dia boleh tahan besar gak la. Tapi aku lagi suka niche bukan im. mudah dan takyah susah2 nak fikir hehe xD

  9. mrhanafi
    mrhanafi May 24, 2013 at 5:49 pm | | Reply

    alhamdulillah..rezeki masuk lagi.

  10. cent
    cent May 24, 2013 at 6:09 pm | | Reply

    wokeh..nanti aku cuba..hehehe

  11. onlajer
    onlajer May 24, 2013 at 10:27 pm | | Reply

    gua ingat lump sum punya 9bulan 😀

    1. titan
      titan May 25, 2013 at 4:02 pm | | Reply

      gua tak kata pun lumsum kan?

  12. Abdur Rozak
    Abdur Rozak May 24, 2013 at 11:02 pm | | Reply

    Senangnya dapat duit,kalau macam ini saya kena banyak belajar pada Encik Titan.

    1. titan
      titan May 25, 2013 at 4:02 pm | | Reply

      senang?
      haha..kalau tahu caranya.

  13. blackrosehunter
    blackrosehunter May 25, 2013 at 12:15 am | | Reply

    owh..9bulan pun ada ek..banyak rupanya affiliate program kt Malaysia ni ek.

    1. titan
      titan May 25, 2013 at 4:03 pm | | Reply

      banyak dan terlalu banyak. bersepah diluar sana.

  14. hafizmd
    hafizmd May 25, 2013 at 12:58 am | | Reply

    nak kna p tgk ni..hehe

    thanks titan

  15. hafizmd
    hafizmd May 25, 2013 at 1:00 am | | Reply

    Hafiz Wasa ni baguih!

    1. titan
      titan May 25, 2013 at 4:18 pm | | Reply

      baru tahu ker? haha

  16. TehR
    TehR May 25, 2013 at 2:35 am | | Reply

    aku ingatkan komisen terkumpul selama 9 bulan
    bro titan perlu dapatkan pengalaman indah 9 bulan yang betul2 9 bulan punya
    hehe

  17. nurmisnan
    nurmisnan May 26, 2013 at 5:07 am | | Reply

    Bagus… sekali masyuk 20…

    Gua pun bozannnn raja lawak baru..
    Boring.. ketawa pun susah

    1. sohoque
      sohoque May 26, 2013 at 4:39 pm | | Reply

      gua lagi lah.. kat tak der pon astro.. hahaha

  18. Hafizul
    Hafizul May 27, 2013 at 6:54 am | | Reply

    Laa ingatkan dapat duit tertunggak..haha..

  19. cik tom
    cik tom May 27, 2013 at 8:51 am | | Reply

    banyak betul produk si hafiz wasa ni…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.