32 Responses

  1. Datin Tyka
    Datin Tyka May 28, 2013 at 7:28 am | | Reply

    bestnya….. tengah usaha untuk menjadi seperti cikgu titan

    1. titan
      titan May 28, 2013 at 9:59 am | | Reply

      sila jadi diri sendiri.

      gua masih banyak kekurangannya. haha..

  2. Asyrof Asri
    Asyrof Asri May 28, 2013 at 7:54 am | | Reply

    Saya sedang usaha ke arah menjadi CEO syarikat.

    Doakan kejayaan saya ya Mr. Cendol.

    Nabi Muhammad pernah berkata dari apa yang saya faham, antara DOA orang cepat makbul DOA ialah orang yang berjaya. 🙂

    So, doakan saya ya. 🙂

    1. titan
      titan May 28, 2013 at 10:01 am | | Reply

      doakan gua juga.

      doakan gua agar dapat banyak-banyak cek setiap bulan. hehe..

  3. Rosmiza
    Rosmiza May 28, 2013 at 7:56 am | | Reply

    Sikit sikit lama lama jadi gunung everest.. 😛

    1. titan
      titan May 28, 2013 at 10:03 am | | Reply

      setuju. lama-lama,
      boleh kena tarah habis gunung everest tu.

  4. myvitrd
    myvitrd May 28, 2013 at 7:56 am | | Reply

    Dulu aku suka tayang juga bro.. tapi sekarang dah malu.. hehehe

    1. titan
      titan May 28, 2013 at 11:25 am | | Reply

      malu sebab apa plak?
      hang pakai baju gak kan?

      1. cik tom
        cik tom May 28, 2013 at 10:39 pm | | Reply

        hahaha..terbaik punya jawapan..

  5. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 May 28, 2013 at 8:15 am | | Reply

    Memang kerap dengar ramai orang akan JAKI bila blogger tayang income mahupun cheque yang diorang dapat….padahal ia untuk tujuan motivasi secara umum….

    1. titan
      titan May 28, 2013 at 10:04 am | | Reply

      hang kena faham.

      tak semua orang fikir macam tu. Pandangan setiap orang berbeza. Nak buat macam mana, hadap ajelah. haha

  6. cik tom
    cik tom May 28, 2013 at 8:28 am | | Reply

    entah..tak nampak apa2 gambar skrinshot pun..heheee 🙄 😆
    ps: hati2 gi bank..

    1. titan
      titan May 28, 2013 at 10:09 am | | Reply

      kenapa?
      ada orang mahu buat percubaan merompakkah?

      1. hafizmd
        hafizmd May 28, 2013 at 11:06 am | | Reply

        kang ada yg paw cendol…hahaha

        1. titan
          titan May 28, 2013 at 11:08 am | | Reply

          setakat paw cendol,

          gua mampu lagi. haha..

      2. cik tom
        cik tom May 28, 2013 at 10:37 pm | | Reply

        mungkin? kalau dekat dh pi rompak..haha 😆

  7. reezluv
    reezluv May 28, 2013 at 10:34 am | | Reply

    takpe..aku xkesah..tulis ngan jiwa ni lain..eeheh

    1. titan
      titan May 28, 2013 at 10:55 am | | Reply

      haha.
      memang lain. gua setuju.

  8. hafizmd
    hafizmd May 28, 2013 at 11:07 am | | Reply

    tak kisahlah apa org nak cakap, bukan luak pun…betul tak?

    1. titan
      titan May 28, 2013 at 11:26 am | | Reply

      yap. memang tak luak langsung.
      haha..

  9. MDHAFiZ.NET
    MDHAFiZ.NET May 28, 2013 at 12:31 pm | | Reply

    blog ko kn?? lantak ko lh.. hehehe..
    hebat bro hari2 duit mengalir mcm air..
    adsense lg.. huhu 🙂

    1. titan
      titan May 28, 2013 at 8:49 pm | | Reply

      aah. blog aku. haha..

  10. kodinz
    kodinz May 28, 2013 at 1:11 pm | | Reply

    Fuyoo. Masyuuukkk. Aku jeles 🙂

    1. titan
      titan May 28, 2013 at 8:50 pm | | Reply

      Sila jeles.
      haha..

  11. auc
    auc May 28, 2013 at 2:01 pm | | Reply

    semakin bersemangat aku baca blog ni hehehe

    1. titan
      titan May 28, 2013 at 8:50 pm | | Reply

      aku plak berkobar-kobar baca komen hang. hehe..

  12. TehR
    TehR May 28, 2013 at 2:21 pm | | Reply

    jeles aku tengok
    apasal ‘sikit’ sangat?
    huhu

    1. titan
      titan May 28, 2013 at 8:51 pm | | Reply

      Itulah.
      aku nak lagi banyak dari ni. haha

  13. Ladfe Amir
    Ladfe Amir May 29, 2013 at 5:23 am | | Reply

    mmg bro jadi motivasi untuk semua orang sekarang. sapa yg dengki jeles tu sila abaikan

  14. Mus
    Mus May 29, 2013 at 4:32 pm | | Reply

    semoga kita mengikuti jejak langkah bro titan, rajin cari duit di internet

  15. effort lab
    effort lab May 30, 2013 at 4:31 am | | Reply

    susah nak puaskan hati orang. kita tak tunjuk, org kata kita tipu income. kita tunjuk, org kata kita riak. kita promote, org kata mana buktinya? dah tunjuk bukti, alaa nak menunjuk la tu.

    tapi kami rasa bro saja nak menunjuk la haha

  16. bukit gambang
    bukit gambang May 30, 2013 at 4:44 pm | | Reply

    nak jer belajar seo dengan bro (ada ke?)…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.