15 Responses

  1. Nana Liena
    Nana Liena May 6, 2013 at 12:18 am | | Reply

    selangor pembakang lagi ke..? ==’ asal tak bertukar.. *sigh

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 9, 2013 at 10:12 am | | Reply

      nak buat cemane, takde rezeki untuk mengambil semula

  2. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin May 6, 2013 at 12:24 am | | Reply

    Dah agak dah. macam mana pun mesti BN menang kali ni. Tapi apasal hari ni tak cuti. Memang bikin panas betul.

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 9, 2013 at 10:14 am | | Reply

      nak cuti je keje dia eh.. ahhaha

  3. Hafizul
    Hafizul May 6, 2013 at 1:00 am | | Reply

    Betul tu En titan..apa yang dijanjikan untuk 5 tahun akan datang pasti ditunaikan dengan sebaik mungkin..jom damaikan persengketaan semasa kempen mengundi yang lepas..wak nape gok baloh2..haha

  4. onlajer
    onlajer May 6, 2013 at 3:14 am | | Reply

    kena rajin – rajin tenangkan hati tengok keputusan ini 😉

  5. Zal Ahmad
    Zal Ahmad May 6, 2013 at 6:30 am | | Reply

    😀 Thaniah buat jentera2 yg berusaha gigih mempertahankan BN n Umno..harap2 janji yg di lafas di kotakan..dan bagi muka2 baru turun padang dgr pendapat rakyat.. :mrgreen: yg di dapati menyalahkan tugas singkirkan dalam apa juai pangkat dan ahli…TQ for BN…selamanya.

  6. auc
    auc May 6, 2013 at 1:02 pm | | Reply

    Tahniah BN kembali memerintah, kita tunggu apa yg naik pas ni 🙂

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka May 9, 2013 at 10:10 am | | Reply

      jangan mendoakan apa yang naik.. kan setiap kata-kata tu doa

  7. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 May 7, 2013 at 4:24 am | | Reply

    Suka pulak aku tengok chart BIRU VS OREN….

  8. iAwani
    iAwani May 7, 2013 at 4:14 pm | | Reply

    erm, saya cuma ikuti perkembangan politik secara ala kadar.

  9. Khairul Zamri
    Khairul Zamri May 8, 2013 at 5:33 am | | Reply

    GST sudah mula dikenakan huu

  10. sohoque
    sohoque May 8, 2013 at 6:23 am | | Reply

    sampai hari pon cakap psl pru 13 ni tak habis2.. ramai yg tak puas hati tu.. hehehehe

  11. Datin Tyka
    Datin Tyka May 9, 2013 at 10:05 am | | Reply

    tak kisah siapa menang, yang penting masing-masing kena kotakan janji mereka sewaktu berkempen tu…

    kalau mu memang, mesti bagi cendol pada semua rakyat kan

  12. thaqibzaki
    thaqibzaki May 10, 2013 at 2:13 pm | | Reply

    Suasan di Johor dah mula berubah dalam kalangan rakyat. Hurmm~
    5 Tahun lagi, sapa yang mengundi, undilah dengan bijak. Rajinkan diri tengok audit negara.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.