13 Responses

  1. hafiz
    hafiz May 16, 2013 at 3:29 pm | | Reply

    tulah tugas seorang guru bukan setakat mengajar subjek ilmiah saja, memang kena hargai guru..

    1. titan
      titan May 16, 2013 at 7:01 pm | | Reply

      setuju.

      tanpa batasan.

  2. JomStadi
    JomStadi May 16, 2013 at 3:30 pm | | Reply

    perghhhh..kisah yang nak bikin aku menangis di malam jumaat ni..pada cikgu cikgi kat sekolah tu hargailah setiap murid yang ada..kerana mereka umpama taare zameen par :p heheheheeee

    1. titan
      titan May 16, 2013 at 7:01 pm | | Reply

      siapakah itu??

  3. Datin Tyka
    Datin Tyka May 16, 2013 at 3:54 pm | | Reply

    kawan den pun ada tak da ayah, kemudian buat cikgu tu sebagai ayah angkat..

    sampai sekarang menghargai jasa guru

    1. titan
      titan May 16, 2013 at 7:02 pm | | Reply

      gua dah tak larat nak angkat-angkat.

      berat.

  4. afif
    afif May 16, 2013 at 3:57 pm | | Reply

    adeyh sedihnya..

  5. Irwan Alessa
    Irwan Alessa May 16, 2013 at 4:43 pm | | Reply

    Kisah sedih tapi sesuai di jadikan pengajaran.. Di sekolah dulu ada rapat dengan cikgu, sampai la sekarang masih panggil cikgu.. Gelaran yang sampai bila pun kita akan tetap panggil 😉

    1. titan
      titan May 16, 2013 at 7:02 pm | | Reply

      gelaran itu akan kekal sampai ke akhir hayat.

  6. Oneblogsocial
    Oneblogsocial May 16, 2013 at 10:53 pm | | Reply

    Kasih sayang yang besar dari cikgu Ibrahim untuk Jimmy.

    Terimakasih kerana mengkongsinya @titan,

  7. KiD
    KiD May 16, 2013 at 11:12 pm | | Reply

    masa aku mengajar kat Genting dulu.. ada sorang student namanya Jimmy juga.. dari Indonesia..

  8. hafizmd
    hafizmd May 17, 2013 at 6:30 am | | Reply

    Nasib baik ambe baru balik Jumaat, hati masih kuat…hehe

    Itu yg sepatutnya dilakukan oleh semua guru, bukan mengajar tapi mendidik =)

    Nice story bro titan!

  9. Hafizul
    Hafizul May 17, 2013 at 5:14 pm | | Reply

    Emm kisah cinta pandai karang..kisah duit pandai karang..kisah geram pandai karang..kisang sedih pun nak tibai jugak ke???memang tak terkalah macam ni..emm saya hargai cikgu saya dan saya sayang cikgu saya walaupun saya selalu nakal dalam kelas..hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.