9 Responses

  1. zool
    zool May 15, 2013 at 1:58 pm | | Reply

    kalah dah.. takpe lah nak buat camne.. pasukan bola maldives ranking lagi tinggi dari malaysia.. ada kena mengena tak?

  2. Datin Tyka
    Datin Tyka May 15, 2013 at 2:07 pm | | Reply

    selangor perlukan amri yahya

  3. sohoque
    sohoque May 15, 2013 at 3:05 pm | | Reply

    tak per. menteri belia dan sukan baru KJ akan ubah ini semua. dgr citer dia mau bawak alex ferguson latih pasukan malaysia 😛

  4. Datin Tyka
    Datin Tyka May 15, 2013 at 4:12 pm | | Reply

    tak tahu nak ucap kat mana, tapi nak ucap jugak…
    selamat hari guru cikgu titan

  5. auc
    auc May 15, 2013 at 4:43 pm | | Reply

    masih mutu permaianan bola sepak kita berbanding negara mundur seperti Maldives tu ;0

  6. blackrosehunter
    blackrosehunter May 15, 2013 at 8:14 pm | | Reply

    sama macam kelantan la..dua-dua out dah gamaknya.

  7. suri
    suri May 16, 2013 at 2:09 am | | Reply

    senyum2 jika tgok keputusan masing2 :mrgreen:

  8. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin May 16, 2013 at 3:01 am | | Reply

    Dah tak boleh dah. Hehe.. Kecewa betul aku. Tengok games 1st half macam ada harapan selangor nak menang.

  9. Hafizul
    Hafizul May 16, 2013 at 6:05 am | | Reply

    Biasa la tu ada masa menang ada masa kalah kan?hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.