35 Responses

  1. Rosmiza
    Rosmiza June 2, 2013 at 2:37 pm | | Reply

    Mana 10 sebabnya tu?

    1. titan
      titan June 2, 2013 at 4:39 pm | | Reply

      tak ada. Gua tipu je.

  2. Fareast
    Fareast June 2, 2013 at 2:40 pm | | Reply

    Okay..gua jumpa ais cendol cair je mr titan..lagi 9 sebab x jumpa..mane diamnya?

    1. titan
      titan June 2, 2013 at 4:40 pm | | Reply

      tak ada. gua tipu je. haha..

  3. sukma
    sukma June 2, 2013 at 2:58 pm | | Reply

    tak sabar nak rasa cendol ler kalau renungannya amat tajam…..

    1. titan
      titan June 2, 2013 at 4:42 pm | | Reply

      haha.

      yang penting, mesti renungannya tajam.

  4. Kimi Jamai
    Kimi Jamai June 2, 2013 at 3:18 pm | | Reply

    Haha.. xpa2, jgn encik titan dok buat renungan seksi sudah.. XD

    1. titan
      titan June 2, 2013 at 4:43 pm | | Reply

      Itu gua tak mampu walaupun ada orang kata senyuman gua memang seksi.

  5. Datin Tyka
    Datin Tyka June 2, 2013 at 3:19 pm | | Reply

    nampaknya ada hati nak kahwin banyak

    1. titan
      titan June 2, 2013 at 4:44 pm | | Reply

      Ini impian lelaki-lelaki kacak seluruh dunia. Rasanya tidak salah mempunyai impian, kan?

      1. Datin Tyka
        Datin Tyka June 3, 2013 at 1:45 am | | Reply

        tak salah.. bagus! nafsu kuat. wahahahha

  6. dayah
    dayah June 2, 2013 at 3:42 pm | | Reply

    😈
    Renungan makcik la nih..

    1. titan
      titan June 2, 2013 at 4:45 pm | | Reply

      ohh..

      ada gak makcik yang datang baca.. 😈

  7. Ladfe Amir
    Ladfe Amir June 2, 2013 at 3:47 pm | | Reply

    walaupun renungan mereka sangat bahaya. masih kena ikut kata hati dan pemikiran betul2.

    kalau ikut nafsu..mmglah tak tolak. tapi ikut hati, mungkin tak.

    1. titan
      titan June 2, 2013 at 4:47 pm | | Reply

      kalau guna nafsu dan hati. Payah sikit. Gua ikut otak. Kena logik sikit bab-bab kahwin ni. hehe..

  8. cik tom
    cik tom June 2, 2013 at 4:08 pm | | Reply

    hehe….tunggu ko kawin dgn gadis betudung dlm pic tue..jgn lupa jemput.. 🙂

    1. titan
      titan June 2, 2013 at 4:48 pm | | Reply

      Aminnn..

      aminnn..

      amin.

      aminnnnnnnnnnn!

  9. Faris Al-Muhandisu
    Faris Al-Muhandisu June 2, 2013 at 4:10 pm | | Reply

    adeh… tajam renungan tu. haha

    1. titan
      titan June 2, 2013 at 4:50 pm | | Reply

      memang tajam.

      luka dah perasaan gua. Haha..

  10. TehR
    TehR June 2, 2013 at 4:24 pm | | Reply

    Milik Siapakah Gadis Ini…
    Aku rasa la, bro titan ni dah kena panah asmara ni

    1. titan
      titan June 2, 2013 at 4:51 pm | | Reply

      gua dari dulu dah kena.

      haha..

  11. kakiblog
    kakiblog June 2, 2013 at 7:06 pm | | Reply

    renungan kerana berminat dan niat yang baik kira oke sangat tu..

  12. Khairil Mazri
    Khairil Mazri June 3, 2013 at 1:41 am | | Reply

    haha entry terbaik.

    aku blom pasang niat nk kawen lg (walaupun aku blom kawen lg) tp panahan asmara nie yg buat aku jatuh cinta hahaha

    p/s: aku ckp tu bkn awek ko haaaa 😛

  13. sohoque
    sohoque June 3, 2013 at 2:39 am | | Reply

    ceh… hidup2 aku kena tipuuuu

  14. sohoque
    sohoque June 3, 2013 at 2:40 am | | Reply

    tp dr gaya taktik lu menipu ni, lu blh kawin lbh.. hehehe

  15. gomokpendek
    gomokpendek June 3, 2013 at 4:17 am | | Reply

    pembetulan caption.. daripada biasa.. bukan dari biasa. tenk u. 🙄

  16. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 June 3, 2013 at 7:59 am | | Reply

    Kalau gitu cikgu praktikal sekolah rendah pun menjadi tumpuan la kalau cenggini

  17. Hafizul
    Hafizul June 3, 2013 at 8:50 am | | Reply

    Hehe..menarik kata-kata dalam gambar ni..awek en titan ke ni?cantik..hehe

    1. titan
      titan July 17, 2013 at 12:32 am | | Reply

      Haha..bila masa plak jadi awek gua??

  18. hafizmd
    hafizmd June 3, 2013 at 9:52 am | | Reply

    gua biasa jer…

    tak tajam pun renungan camni…

    hahahhaa

  19. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah June 18, 2013 at 9:43 am | | Reply

    hahaha..ada 9 lagi sebab tak ada ni. Comel gadis bertudung ini. Ayu 🙂

  20. yayuk
    yayuk June 20, 2013 at 8:36 am | | Reply

    weuwww,,,ketipu

    1. titan
      titan July 17, 2013 at 12:31 am | | Reply

      ketipu?

      apa menda tu? haha

  21. cikRa
    cikRa July 23, 2013 at 5:14 am | | Reply

    Baru ingin tahu sebab2nya.. Tapi tiada.. aahh, tertipu lagi !! hahha.. lepas ini perlu berhati2 lagi 🙄

  22. muja
    muja September 12, 2013 at 10:28 am | | Reply

    tu ke yang namanya ainaa tasneem? ke ain maisarah?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.