18 Responses

  1. Datin Tyka
    Datin Tyka June 4, 2013 at 12:40 am | | Reply

    orang kalau da ketagih, susah nak berhenti…
    kalau berhenti tu mesti da sakit kronik ke… isteri minta cerai ke..

  2. Fareast
    Fareast June 4, 2013 at 1:28 am | | Reply

    tips pertma mmg mantap ah..haha..

  3. ajumohit
    ajumohit June 4, 2013 at 1:48 am | | Reply

    syukurla abang kat umah ni tak merokok, kalau tak jenuh nak tazkirah siang malam 😉

  4. hafizrahim
    hafizrahim June 4, 2013 at 2:18 am | | Reply

    Aku tak hisap rokok.yes..jimat duit..haha

  5. Alin Marlini
    Alin Marlini June 4, 2013 at 3:04 am | | Reply

    huhuhuhu….cara no 1 tu sadis skit…mak tak sanggup…hehehe

  6. Ladfe Amir
    Ladfe Amir June 4, 2013 at 3:24 am | | Reply

    mesti ada cara nak buat kita berhenti melakukan atau meninggalkan kebiasaan yang tidak bagus. ianya memang memerlukan kekuatan zahari dan minda

  7. reezluv
    reezluv June 4, 2013 at 4:13 am | | Reply

    tak terkesan langsung perkara ini kat aku..ahaha..lantak lah naik..lagi bagus..tak tercemar udara aku nak sedut 😆

  8. azman
    azman June 4, 2013 at 4:56 am | | Reply

    Eleh ko promote ebook hahaha…

  9. akubiomed
    akubiomed June 4, 2013 at 5:16 am | | Reply

    Nak berhenti perlu ada iltizam yang kuat. Kalau tidak tinggal semangat kura-kura sahaja.

  10. TehR
    TehR June 4, 2013 at 6:15 am | | Reply

    mereka akan merokok sampai kecut
    tak akan berhenti

  11. hafiz
    hafiz June 4, 2013 at 7:34 am | | Reply

    boleh lagi tu…tak mahal lagi hihihi

  12. auc
    auc June 4, 2013 at 3:55 pm | | Reply

    payah gunalah apa cara pun… kalau bukan dari dalam kita sendiri pasti x menjadi hehehe…. dari pengalaman bro 🙂

  13. khairil
    khairil June 4, 2013 at 4:26 pm | | Reply

    setiap perokok sedar sebenarnya yg merokok bahayakan kesihatan. tp masing2 asyik tangguh2 bila nak berhenti, haha.

  14. kakiblog
    kakiblog June 4, 2013 at 5:18 pm | | Reply

    walaupun saya bukan perokok, saya tetap terkena tempias sebagai perokok pasif..jiran,kawan dan saudara mara ahli rokok sedunia.

  15. Mas
    Mas June 4, 2013 at 5:55 pm | | Reply

    hmm…betul, rasanya naik harga macamanapun, tetap tak akan mudah-mudah berhenti hisap

  16. Hafizul
    Hafizul June 6, 2013 at 3:37 am | | Reply

    tips pertama sedap sekali..rasa nak test jer..mana tahu dapat lampu ijau tak terkalah…hahahahaha…

  17. Asyrof - Blogger Tanah Arab
    Asyrof - Blogger Tanah Arab June 6, 2013 at 10:16 am | | Reply

    Asyrof tak merokok.

    Alhamdulillah. 🙂

  18. fatihatie
    fatihatie July 1, 2014 at 6:27 am | | Reply

    Memang ada pelbagai cara untuk berhenti merokok. Antara nak atau tak nak je kan 😉

    bagi yang dah lama mencuba tapi belum berjaya, boleh cuba Vivix Shaklee mudah-mudahan usaha yang ini membolehkan anda berhenti merokok selama-lamanya 🙂

    Terima kasih.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.