16 Responses

  1. Datin Tyka
    Datin Tyka June 3, 2013 at 4:47 pm | | Reply

    walaupun dah tamat komen tanpa batasan, den tetap komen di blog ni..

    wahhh ada top komenter.. ok my hobby

  2. mujagirl92
    mujagirl92 June 3, 2013 at 5:12 pm | | Reply

    haisssyyy,, mcam mana boleh jadi ni,, ok,, nak jadi pengomen tegar gak laa,,,,

  3. kakiblog
    kakiblog June 3, 2013 at 5:27 pm | | Reply

    nampaknya saya belum layak..terpaksa cari kontes yang lain pulak

    1. Asyrof - Blogger Tanah Arab
      Asyrof - Blogger Tanah Arab June 3, 2013 at 9:38 pm | | Reply

      Dari Tanah Arab Kembali ke Tanah Melayu?

      Macam menarik saja artikel ni, nak terjah lah kejap. ๐Ÿ™‚

  4. Neu
    Neu June 4, 2013 at 12:57 am | | Reply

    nampak permainan di situ bila ko di pilih sbg pemenang :mrgreen:

    1. titan
      titan June 4, 2013 at 1:37 am | | Reply

      ini bukan permainan maa. Memang gua menang. Orang lain malas komen. Haha..

    2. reezluv
      reezluv June 4, 2013 at 4:55 am | | Reply

      kan..ada permainan disitu..ahahaa

  5. suri
    suri June 4, 2013 at 1:08 am | | Reply

    hi sana sini meirah apa lagi jom serbu baca isi kuiz dg penuh smgt ๐Ÿ™‚

  6. reezluv
    reezluv June 4, 2013 at 4:56 am | | Reply

    domainnya menjeleskan aku je..heh…contest tu memang cambest je kot…

  7. TehR
    TehR June 4, 2013 at 6:13 am | | Reply

    aku makin percaya
    memang banyak cara mudah untuk dapat duit
    malas pun tak apa

  8. Ummi Hanie
    Ummi Hanie June 4, 2013 at 4:54 pm | | Reply

    Ahaha… Kagum dgn diri sndiri yer

    Oklah nk terjah sana

  9. Hafizul
    Hafizul June 6, 2013 at 3:57 am | | Reply

    Wahhh terer lahhh….hahaha…tahniah2…

  10. effort lab
    effort lab June 15, 2013 at 1:57 pm | | Reply

    syarat2 semua ok dah. tapi bab kena jadi referral tu yg lemah sikit. adoi!

  11. its maey
    its maey June 28, 2013 at 6:06 am | | Reply

    Ada cdgn nak buat contest tp belum masanya lagi.. maybe seminggu dua lg ๐Ÿ˜‰

  12. Mohd Helmi
    Mohd Helmi July 4, 2013 at 4:50 am | | Reply

    Titan asyik menang je, memang dalam kelas yg tersendiri… Mungkin boleh pencen macam siti nurhaliza… Bagi can kat orang lain pula. ๐Ÿ˜‰

  13. CutiMalaysia
    CutiMalaysia August 23, 2013 at 9:58 am | | Reply

    En Titan terbaik.. ada harapan penaja IGoTravel.my pilih sebagai pemenang hadiah utam tiket ke Universal Studio Singapore. Good Luck

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.