40 Responses

  1. fyna
    fyna June 15, 2013 at 4:21 pm | | Reply

    siapalah pemenang tue kan. jeng…jeng… 😯

  2. Irwan Alessa
    Irwan Alessa June 15, 2013 at 4:21 pm | | Reply

    Ok gua kena tipu free.. kuikui.. pandai memanipulasi ayat ni.. kahkah!

  3. eyriqazz
    eyriqazz June 15, 2013 at 4:23 pm | | Reply

    Contest SEO Melayu Boleh tu nampak menarik..boleh selit2kan nama Mr titan dalam entri tu…Hihihihi..

  4. reezluv
    reezluv June 15, 2013 at 4:25 pm | | Reply

    ciss..kena tipu plak..harapan nak menang tu rasanya takde..blog aku prob plak..hampeh je

  5. Norfanil
    Norfanil June 15, 2013 at 4:26 pm | | Reply

    lapar cendol laaaaaa… hahahaha..
    gudluck kawan kawan yg join.. =P

  6. saimi
    saimi June 15, 2013 at 4:39 pm | | Reply

    Itu cendol ke ABC.

  7. TehR
    TehR June 15, 2013 at 4:49 pm | | Reply

    klah atau menang letak pada pilihan ke 118
    hehe

  8. Datin Tyka
    Datin Tyka June 15, 2013 at 4:52 pm | | Reply

    gua tertipu..
    demmm!

  9. Asyrof - Blogger Tanah Arab
    Asyrof - Blogger Tanah Arab June 15, 2013 at 5:06 pm | | Reply

    Asyrof rasa telah dimanipulasi bulat-bulat.

    Geram bercampur darah mengalir deras.

    hahah! 😉

    Terhibur baca. Terbaik Encik Titan. 🙂

  10. kakiblog
    kakiblog June 15, 2013 at 5:22 pm | | Reply

    semoga blogger yang telah berjaya itu mensyukuri nikmat kemenangan dan bagi belum berjaya harus redha dengan apa yang terjadi..ada hikmahnya.

  11. kodinz
    kodinz June 15, 2013 at 5:35 pm | | Reply

    apa kena mengena cendol dalam gambar tue. haha.Moga yang terbaik akan menang.

  12. afif
    afif June 15, 2013 at 5:56 pm | | Reply

    adeh ingat dah umum..lama takjoin kontest.eksaited pula naktau sapa menang..hihi 🙄

  13. Hairul Hissam
    Hairul Hissam June 15, 2013 at 6:03 pm | | Reply

    nasib baik la bro tak bawa parang.. kalau tak dah duduk lokap dah. hee..

  14. sensasi2020
    sensasi2020 June 15, 2013 at 6:47 pm | | Reply

    Semoga bakal pemenang terima dengan hati yang gembira dan yang tak berjaya boleh cuba lagi di lain contest anjuran En Titan.

  15. sensasi2020
    sensasi2020 June 15, 2013 at 6:49 pm | | Reply

    Terkejut gua lihat tajuk entri, ingatkan dah diumumkan rupanya masih kena tunggu lagi…tak apalah…itu memang stail lu..gua tak boleh buat apa-apa.

  16. sensasi2020
    sensasi2020 June 15, 2013 at 6:50 pm | | Reply

    Apapun…tahniahlah buat pemenang 1-3 tu, jika andai kata diumumkan dan saya masih belum online ketika diumumkan.

  17. sensasi2020
    sensasi2020 June 15, 2013 at 6:53 pm | | Reply

    Senadainya akau kalah, maka terkalahlah gua kali ini….jika andai menang, memang gua menang tak terkalah. he..he… 🙂

  18. Nakusan Bali
    Nakusan Bali June 15, 2013 at 6:59 pm | | Reply

    kira-kira siapa ya yang jadi pemenangnya..

  19. terbaek network
    terbaek network June 15, 2013 at 7:49 pm | | Reply

    wah ble lah sy nak masuk contest macam ni…huhuhu kadang2 asik terlepas aje…

  20. cik tom
    cik tom June 16, 2013 at 12:02 am | | Reply

    tertipu den…. 😆 🙄

  21. Hairul Azni
    Hairul Azni June 16, 2013 at 1:07 am | | Reply

    Lu tak ambik nama drebar bas tu?

  22. halim
    halim June 16, 2013 at 3:24 am | | Reply

    la..ingatkan dah ada nama pemenang. rupanya nak bagitau je..takpelah tunggu je

  23. Hafizul
    Hafizul June 16, 2013 at 3:45 am | | Reply

    Emm berdebar pulak nak tahu siapakah pemenangnya…dup dap-dup dap dah ni..nak wak kije tak aman rasa..hehe

  24. ajumohit
    ajumohit June 16, 2013 at 3:46 am | | Reply

    good luck kpd peserta

  25. Datin Tyka
    Datin Tyka June 16, 2013 at 5:37 am | | Reply

    ni mesti tengah pujuk mak yang merajuk lagi tu.. baru update siapa pemenang.. kannnn… jangan bgi mak merajuk

  26. hafizmd
    hafizmd June 16, 2013 at 12:51 pm | | Reply

    ceh…kalau aku baca entri ni sebelum jumpe ko tadi, mau pekena cendol lagi semangkuk ni…hahhahaa

    1. Datin Tyka
      Datin Tyka June 16, 2013 at 1:02 pm | | Reply

      korang berjumpa ke tadi… sape paw sape?

  27. Datin Tyka
    Datin Tyka June 16, 2013 at 3:39 pm | | Reply

    tak sabar nak tahu pemenangnya.. mungkin sebab dah tahu kalah ..

  28. Datin Tyka
    Datin Tyka June 16, 2013 at 4:36 pm | | Reply

    nampaknya bukan esok tapi lusa… huhu maikel busy memilih lagi ke

  29. sensasi2020
    sensasi2020 June 16, 2013 at 4:42 pm | | Reply

    Itlah keran atiada aral melintanglah..maka esok dan esok nak diumumkan.

  30. sensasi2020
    sensasi2020 June 16, 2013 at 4:43 pm | | Reply

    Moga tidak ditangguhkan lagi..pemenangnya…semua peserta tak sabar nak tahu keputusannya.

  31. sensasi2020
    sensasi2020 June 16, 2013 at 4:45 pm | | Reply

    Bersabarlah semua peserta…apa boleh buat keputusan di tangan penganjur…kita terpaksa terima hakikat. Kitakan dah tahu En Cendol ni sibuk sokmo…

  32. Ismail N
    Ismail N June 17, 2013 at 1:38 am | | Reply

    Uik, banyaknya contest. Kawe tengah kumpul duit ni nak buat contest terbesar skali. Pakai berjuta-juta (rupiah), insya-allah…

  33. sukma
    sukma June 17, 2013 at 1:38 am | | Reply

    aku nak cendol tu nampak sedap…dah lama tak makan nie…..

  34. Sop
    Sop June 17, 2013 at 1:41 am | | Reply

    tajuk mengelirukan.. ingat dah ada pemenang (padahal x join pun.. heheh)
    selamat berjaya kepada peserta

  35. sohoque
    sohoque June 17, 2013 at 5:19 am | | Reply

    gua dah tau.. maikel dah bgtau gua 😆

    1. Hafizul
      Hafizul June 19, 2013 at 7:34 am | | Reply

      tetiba jer nak suruh En titan upload gambar maikel..haha..

  36. KedaiBaru
    KedaiBaru June 17, 2013 at 11:09 am | | Reply

    lama x pekena cendoi sedap betul namapak dalam gambar

  37. Khairul Zamri
    Khairul Zamri June 19, 2013 at 4:06 pm | | Reply

    sibuk 2,3 arini tak dpt up to date sgt

  38. Khairul Zamri
    Khairul Zamri June 19, 2013 at 4:07 pm | | Reply

    dalam 5 senarai tu dah 3 ak join, 2 lagi menyusul folo sifu haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.