13 Responses

  1. fyna
    fyna June 19, 2013 at 1:44 am | | Reply

    tahniah!! mohon belanja cendol banting ye. jauh berbeza ranking dengan blog fyna.

  2. ProfHariz
    ProfHariz June 19, 2013 at 4:33 am | | Reply

    Hang nak target bawah 10k ke weh 😛
    Aku nak tengok blog ni bawah 50 rank malaysia. Boleh ke?

    1. titan
      titan June 19, 2013 at 7:12 am | | Reply

      hang wat sendiri la. gua malas.

  3. hafizmd
    hafizmd June 19, 2013 at 6:49 am | | Reply

    hang ni mmg kasi gua panaslah! 😈

  4. Hafizul
    Hafizul June 19, 2013 at 7:28 am | | Reply

    Satu cadangan dari saya..sila buat contest lagi bulan 7 nih..hahaha..hebat dah ni 40k lebih..saya punya masih bawah 100k..penat tu nak turunkan..emmm kalau buat contest dalam sebulan jer kot boleh capai 70k..hahahaha..tu pun kalau mendapat sambutan..emm giveaway pertama dulu, alexa Pondok kecil tak banyak effect pun..harap giveaway kedua nanti effect sakan lah alexa tuh..hehe..

  5. Ummi Hanie
    Ummi Hanie June 19, 2013 at 8:17 am | | Reply

    terbaiklah… boleh maintain alexa rank cantik2 utk blog2 yg dihandle… tahniah… jelez tau 😉

  6. PerenLee
    PerenLee June 19, 2013 at 8:32 am | | Reply

    Tahniah 😉
    Hanya mampu jelez :mrgreen:

  7. hafiz
    hafiz June 19, 2013 at 8:49 am | | Reply

    tahniah bro…memang mantaplah..

  8. reezluv
    reezluv June 19, 2013 at 2:04 pm | | Reply

    org dasat..buat apa pun jadi..ehehee

  9. wazy
    wazy June 19, 2013 at 3:42 pm | | Reply

    Tahniah…semakin mantap lepas ni

  10. Khairul Zamri
    Khairul Zamri June 19, 2013 at 4:15 pm | | Reply

    tahniah bro kagum nga lu, amek gua jadi ank murid please melutut nih

  11. Juan
    Juan June 19, 2013 at 6:55 pm | | Reply

    giler ah, rendah giler alexa ko, x pernah sampai aku, hehe

  12. daddydee
    daddydee June 20, 2013 at 1:50 am | | Reply

    Terbaik la lu bro. tahniah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.