11 Responses

  1. fyna
    fyna June 20, 2013 at 6:47 am | | Reply

    sempat lagi nak cari nasi lemak tue 😉

  2. onlajer
    onlajer June 20, 2013 at 6:47 am | | Reply

    faham-faham tapi masalahnya lighter asyik kena sedut je oleh perokok mana boleh tahantegar

  3. Anarm
    Anarm June 20, 2013 at 7:36 am | | Reply

    Dalam poket seluar aku pun sentiasa ada lighter.. Tapi mancis takde.. Mancis cepat habis.. dan mudah rosak bila hari hujan..

  4. yayuk
    yayuk June 20, 2013 at 9:50 am | | Reply

    wooo,,begitu rupanya,,saya paham

  5. ProfHariz
    ProfHariz June 20, 2013 at 2:25 pm | | Reply

    Aku tak pakai benda alah ni. Saya bebas api dan asap. haaa

  6. Cikgu Hairul
    Cikgu Hairul June 21, 2013 at 12:10 am | | Reply

    Bahaya bawak lighter dalam poket. Lagi2 sekarang ni musim panas. Gas dalam tu mudah terbakar. Silap haribulan terbakar telo.

  7. Juan
    Juan June 21, 2013 at 8:28 am | | Reply

    lighter la senang, pasa sapa cipta tu kena bukak sejarah balik

  8. Hafizul
    Hafizul June 21, 2013 at 1:07 pm | | Reply

    Emm sedap kan kata-kata tu..walaupun tak faham banyak sikit2 pun dah kira ok…emm saya piliha gesek jer…haha

  9. TehR
    TehR June 21, 2013 at 5:49 pm | | Reply

    lepas makan nasi lemak
    cungkil gigi dengan batang mancis

  10. kakiblog
    kakiblog June 21, 2013 at 6:00 pm | | Reply

    ada lighter untuk mudah pasang lingkaran ubat nyamuk..

  11. blackrosehunter
    blackrosehunter June 21, 2013 at 9:21 pm | | Reply

    gunalah lighter sebab mancis senang patah..hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.