16 Responses

  1. reezluv
    reezluv June 22, 2013 at 2:44 am | | Reply

    yang nombor 4 tu bakal menebalkan lagi spek lau pakai spek la..pinau mata..:D

    1. ahmad faizal
      ahmad faizal June 25, 2013 at 3:29 am | | Reply

      haha.

      bukan takat tebal spek aje..mata pun leh jadi tebal.

  2. Joe
    Joe June 22, 2013 at 2:59 am | | Reply

    Aku memang ade masalah tidur yang kompleks.

    1. ahmad faizal
      ahmad faizal June 25, 2013 at 3:30 am | | Reply

      ko bukan ada masalah, ko memang saje tak nak tidur. haha

  3. sensasi2020
    sensasi2020 June 22, 2013 at 2:09 pm | | Reply

    Betul semua di atas kecuali no 5…

    1. ahmad faizal
      ahmad faizal June 25, 2013 at 3:32 am | | Reply

      no.5 pun betul gak maa..

  4. onlajer
    onlajer June 22, 2013 at 3:00 pm | | Reply

    jap lagi gua nak try haha

    1. ahmad faizal
      ahmad faizal June 25, 2013 at 3:33 am | | Reply

      haha..

      benda ni pun mahu try kah.

  5. TehR
    TehR June 22, 2013 at 4:15 pm | | Reply

    haha
    entri ni cerita pasal malas tapi buat kerja

    1. ahmad faizal
      ahmad faizal June 25, 2013 at 3:33 am | | Reply

      haha.

      ya, gua buat kerja.

  6. kakiblog
    kakiblog June 22, 2013 at 10:24 pm | | Reply

    tidur satu nikmat bila sudah mengantuk…kalau masih segar tu..tulis entri blog banyak2 sehingga letih dan akhirnya timbul rasa mengantuk.

    1. ahmad faizal
      ahmad faizal June 25, 2013 at 3:34 am | | Reply

      ya. gua mudah mengantuk sebenarnya. haha

  7. Hafizul
    Hafizul June 23, 2013 at 5:17 am | | Reply

    Entah la nak cerita apa..tapi menarik gak untuk saya baca,,hahaha..emm bila lah agaknya nak capai rekod buat BW 300 sehari..adoiii

    1. ahmad faizal
      ahmad faizal June 25, 2013 at 3:34 am | | Reply

      lu nak tak nak aje.
      kalau nak bini empat, kenalah usaha macam nak bini empat.

  8. Asyrof - Blogger Tanah Arab
    Asyrof - Blogger Tanah Arab June 24, 2013 at 9:18 am | | Reply

    Apa susah nak tidur? ..

    Ambil wuduk + baca DOA, konfem boleh tidur.

    Kita orang Islam, Nabi dah ajar cara nak tidur.

    Setel. 😉

    1. titan
      titan June 24, 2013 at 9:20 am | | Reply

      masalahnya, berapa ramai orang kita yang tak buat apa yang nabi ajar.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.