15 Responses

  1. Hafizul
    Hafizul June 26, 2013 at 7:50 am | | Reply

    Dahhhh..dahhhh keluar pun..saya nak tengok result akhir je..haha

  2. TehR
    TehR June 26, 2013 at 11:23 am | | Reply

    peperiksaan datang lagi
    elok2 menjawab soalan ya

  3. hatiputera
    hatiputera June 26, 2013 at 4:57 pm | | Reply

    Memang kena dapatkan buku nie kalau nak skor.

  4. Datin Tyka
    Datin Tyka June 26, 2013 at 5:11 pm | | Reply

    kelulusan den sesuai ni.. tapi taknak la.. jauh.. heee

  5. azwan
    azwan June 26, 2013 at 5:34 pm | | Reply

    hari tu aku ada amik periksa gak. tapi tak ada pun ebook yang keluar berkaitan periksa aku tu..

  6. JMR
    JMR June 26, 2013 at 11:44 pm | | Reply

    x sempat nk apply, baru tahu psl ni..haha

  7. fyna
    fyna June 27, 2013 at 1:39 am | | Reply

    good luck!!! 😉

  8. hafizmd
    hafizmd June 27, 2013 at 5:51 am | | Reply

    ada ciri2 seo merah jambu

  9. suri
    suri June 27, 2013 at 7:03 am | | Reply

    dia sudah mulakan teknik itu

  10. onlajer
    onlajer June 27, 2013 at 8:40 am | | Reply

    aku mana ada ambil periksa hehe

  11. kodinz
    kodinz June 27, 2013 at 11:25 am | | Reply

    periksa?? Akauntan?? Aku surender bab akaunting ni 🙂

  12. sendiriDOTnet
    sendiriDOTnet June 27, 2013 at 1:40 pm | | Reply

    seemoga berjaya dalam kehidupan 🙂

  13. Khairul Zamri
    Khairul Zamri June 27, 2013 at 1:47 pm | | Reply

    ref link itu penting hehe, cepat beli panduan itu perlu 🙂

  14. reezluv
    reezluv June 28, 2013 at 2:02 am | | Reply

    gred W buat gua pening..aahhh..jauhkan nombor itu

  15. Anuar
    Anuar July 1, 2013 at 9:04 am | | Reply

    tahniah… Sebab berjaya menghasilkan jualan… Lepas ni kena menuntut ilmu daripada Oh Cikgu ni…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.