16 Responses

  1. Terbelog
    Terbelog June 28, 2013 at 9:48 pm | | Reply

    ngantuk la baca hihi

  2. Hairul Azni
    Hairul Azni June 29, 2013 at 2:09 am | | Reply

    Entri paling BLANK yang pernah dibaca..

  3. zuan
    zuan June 29, 2013 at 3:14 am | | Reply

    kosong kosong~ hehe tapi gua nampak macam keyword raja lawak tu menjadi je..

  4. cukupmakan
    cukupmakan June 29, 2013 at 3:48 am | | Reply

    tengah hari ini pun aku dah mengantuk

  5. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi June 29, 2013 at 3:58 am | | Reply

    Power puisi ni! bravo!

  6. TehR
    TehR June 29, 2013 at 7:33 am | | Reply

    ada yang kata
    orang perempuan pandai dalam bab tak mengantuk ni
    orang kata la…

  7. papa mifz
    papa mifz June 29, 2013 at 10:49 am | | Reply

    sampai waktu tidurlah bro , jaga kesihatan tuh sikit…:)

  8. kakiblog
    kakiblog June 29, 2013 at 11:38 pm | | Reply

    kadang2 memang kita langsung tak ada idea.

  9. Hafizul
    Hafizul June 30, 2013 at 2:29 am | | Reply

    Emm apakah yang sedang difikirkannya itu..emmm…semoga segala-galanya OK selalu…

  10. sendiriDOTnet
    sendiriDOTnet June 30, 2013 at 3:32 am | | Reply

    haru biru kalau dah tadak idea..taktau nak wat apa…masa pun terus berjalan..:D

  11. ahmadyani
    ahmadyani June 30, 2013 at 8:42 am | | Reply

    Kalau besoknya cuti, mata memang tidak mengantuk. Bila hari kerja, jam9 sudah menguap.

  12. PerenLee
    PerenLee June 30, 2013 at 9:25 am | | Reply

    Cuba minum susu atau milo… 💡

  13. effort lab
    effort lab June 30, 2013 at 2:47 pm | | Reply

    nak dekat weekend, mata memang tak ngantuk. cuba hari bekerja, pukul 9 dah layu :mrgreen:

  14. Datin Tyka
    Datin Tyka July 1, 2013 at 5:48 am | | Reply

    kumpulan Wala memang terbaik.. kelakar jugak la…

  15. Denaihati
    Denaihati July 1, 2013 at 7:53 am | | Reply

    nak kena banyak berbual dengan mikel kot…baru boleh ngantuk…heee

  16. Mohd Helmi
    Mohd Helmi July 2, 2013 at 4:18 am | | Reply

    Kira kambing la… 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.