12 Responses

  1. hafiz
    hafiz July 5, 2013 at 8:16 am | | Reply

    beli..beli jangan tak beli…

  2. reezluv
    reezluv July 5, 2013 at 8:46 am | | Reply

    nanti la kalau gua rasa nak beli..gua beli le.. 🙄 🙄

  3. Hafizul
    Hafizul July 5, 2013 at 12:22 pm | | Reply

    Tunggu dulu lah nak naikkan harga pun..saya esok baru nak beli..emmm sila jangan kejam sangat..kasihanilah kawan2 yang tak berduit nih..hahahahaha

    1. titan
      titan July 17, 2013 at 12:35 am | | Reply

      Belum naik harga lagi.

      Lambat lagi gua nak naikkan. hoho

  4. Joe
    Joe July 5, 2013 at 2:53 pm | | Reply

    Boleh la aku tolong promosikan lepas nie.. Jual katne bro?

    1. titan
      titan July 16, 2013 at 8:38 pm | | Reply

      Kat mana lagi. Bukan hang dah tau ka?

      Hoho..

  5. kakiblog
    kakiblog July 5, 2013 at 3:52 pm | | Reply

    ilmu sangat berharga kepada mereka yang tahu menilainya..

  6. its maey
    its maey July 7, 2013 at 6:22 am | | Reply

    nnt sy review produk power bro Titan.. jgn lah cepat sgt nk naikkan harga..dekat2 ramadhan ni bagus juga buat amal en titan… 😎

    1. titan
      titan July 16, 2013 at 8:37 pm | | Reply

      Tak. Ramadan lama lagi kan?

  7. lensapujangga
    lensapujangga July 9, 2013 at 7:20 am | | Reply

    Salam..boleh dapat diskaun tak?
    gambar encik titan tu saya yang ambil – gambar candid SBDdB13

    http://www.lensapujangga.com/2013/05/candid-seminar-buat-duit-dengan-blog.html

  8. Ummi Hanie
    Ummi Hanie July 9, 2013 at 8:20 am | | Reply

    peh! produk sendiri. tahniah 😛

    1. titan
      titan July 16, 2013 at 8:37 pm | | Reply

      Sama-sama.

      Harap dapat banyak jualan. hoho

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.