12 Responses

  1. Terbelog
    Terbelog July 5, 2013 at 9:03 pm | | Reply

    in sha Allah.. terima kasih cikgu

  2. Danial Abdul Rahim
    Danial Abdul Rahim July 6, 2013 at 3:09 am | | Reply

    Terbaik!

    eBook ini bagus untuk pengguna Blogspot tak? Hehe 😉

    Kalau bagus, Insya-Allah beli.

    PS: Gi China bukan nak ajak ambe :3

  3. hafizmd
    hafizmd July 6, 2013 at 5:23 am | | Reply

    Cantiklah.
    Dapat komisen beli ebook ni…hehehhee

  4. Mama Murai
    Mama Murai July 7, 2013 at 12:56 am | | Reply

    bulan 9 ada cuti sekolah ke cikgu? Ke ambik cuti sendirian berhad…

    1. titan
      titan July 7, 2013 at 11:38 am | | Reply

      Gua nak cuti. Bila-bila masa boleh. haha..

  5. Juan
    Juan July 7, 2013 at 10:15 am | | Reply

    salam bro titan, ni nak komen skit, ala bro PPS tu bagi la tinggi skit, aper cer 25% jer, bagi la paling kurang pakai no genap cam 30% ker, barulah good.. :mrgreen:

    1. titan
      titan July 7, 2013 at 11:37 am | | Reply

      Haha. Jangan harap.

      Dah cukup baik aku buka program affiliate. Ikut hati. Aku tak nak buat.

      1. Juan
        Juan July 7, 2013 at 2:25 pm | | Reply

        kedekut kemut la ko ni, :mrgreen:

  6. its maey
    its maey July 8, 2013 at 3:26 pm | | Reply

    mmg tak terkalah betul teknik SEO merah Jambu en titan ni.. dua2 blog monopoli 1st page.. tak sia2 beli e-book en titan ni..

  7. its maey
    its maey July 8, 2013 at 3:26 pm | | Reply

    mmg tak terkalah betul teknik SEO merah Jambu en titan ni.. dua2 blog monopoli 1st page.. tak sia2 beli e-book en titan ni..

  8. Ummi Hanie
    Ummi Hanie July 9, 2013 at 8:22 am | | Reply

    jomniaga tu! cayalah..

    ok, nak amik link affliate skrg 😆

  9. islam di dadaku
    islam di dadaku March 16, 2015 at 10:48 pm | | Reply

    kebook legend boleh bantu berjaya dalam afiliasi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.