19 Responses

  1. AUC
    AUC July 8, 2013 at 3:59 pm | | Reply

    x nak ulas beriya2 sgt
    sbb blog sendiri pun huru hara hehehe

  2. amirnawawi
    amirnawawi July 8, 2013 at 3:59 pm | | Reply

    Letak salji? Kenapa tak letak lampu liplap. Lagi meriah.. keh3

  3. Faizal Fredley
    Faizal Fredley July 8, 2013 at 4:00 pm | | Reply

    mcm mne nk letak salji tu…hihi

  4. Terbelog
    Terbelog July 8, 2013 at 4:19 pm | | Reply

    kenapa aku setuju ckp ko yer
    cewah..

  5. hafizmd
    hafizmd July 8, 2013 at 4:22 pm | | Reply

    Bab letak salji tu paling best =)

  6. Juan
    Juan July 8, 2013 at 4:44 pm | | Reply

    aku pun nak ulaslah 😐

  7. eyriqazz
    eyriqazz July 8, 2013 at 4:45 pm | | Reply

    Letak salji? Ni mood nak berpuasa kat oversea ke? hihihihi…

  8. wazy
    wazy July 8, 2013 at 4:47 pm | | Reply

    Haizz semua nak letak salji,apa kata buat sekali tutorial macam mana nak letak salji tu,hehe

  9. TehR
    TehR July 8, 2013 at 5:44 pm | | Reply

    aku dah tengok dan sedang ambil panduan apa yang patut
    pastinya aku tak akan letak salji

  10. ProfHariz
    ProfHariz July 8, 2013 at 9:03 pm | | Reply

    Aku suka. Bila nak sponsor aku 😛

  11. reezluv
    reezluv July 9, 2013 at 12:02 am | | Reply

    letak salji amat tak boleh blah..ahaaha

  12. zuan
    zuan July 9, 2013 at 12:03 am | | Reply

    salji tu yg punca gua ke blog ni, bila panas je, bukak blog ni.. sejuk sikit..hehehehe

  13. Ferry
    Ferry July 9, 2013 at 12:31 am | | Reply

    Lama tidak bersilaturahmi di sini sahabat….

  14. Denaihati
    Denaihati July 9, 2013 at 2:03 am | | Reply

    Bilion terima kasih diucapkan kerana sudi menyertai review muka blog baru Denaihati. Sentiasalah melawat Denaihati yer untuk mengetahui keputusannya nanti.

  15. Khairul Zamri
    Khairul Zamri July 9, 2013 at 4:48 am | | Reply

    raya nie kene letak lampu liplap lah

  16. hafiz
    hafiz July 9, 2013 at 6:11 am | | Reply

    Perubahan demi masa depan

  17. Ummi Hanie
    Ummi Hanie July 9, 2013 at 8:24 am | | Reply

    terasa tau point last tu. awat sebut makcik2 je? pakcik2 takde ek 😕

  18. Asyrof - Blogger Tanah Arab
    Asyrof - Blogger Tanah Arab July 9, 2013 at 4:17 pm | | Reply

    Ulasan Encik Titan sentiasa gempak.

  19. Hafizul
    Hafizul July 17, 2013 at 6:50 am | | Reply

    Tahniah sebab menang..hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.