31 Responses

  1. Man
    Man July 18, 2013 at 11:39 am | | Reply

    Mana dia dapat senjata api tu ha..aku nak gak la. haha

  2. azura
    azura July 18, 2013 at 12:35 pm | | Reply

    kurangla cikgu kat Malaysia ni nanti

  3. Terbelog
    Terbelog July 18, 2013 at 12:49 pm | | Reply

    tembak la tupai ke ape
    cikgu plk mangsanya
    adoi
    mgkn ciktu tu ada masalah

  4. anif
    anif July 18, 2013 at 12:50 pm | | Reply

    Hal serius ni..

  5. Wan Fauzi™
    Wan Fauzi™ July 18, 2013 at 1:41 pm | | Reply

    keamanan & keselamatan negara malaysia sudah tidak terjamin…

  6. reezluv
    reezluv July 18, 2013 at 1:58 pm | | Reply

    udah macam kat dalam tv tu dah jadinya..ohoho

  7. Irwan Alessa
    Irwan Alessa July 18, 2013 at 2:23 pm | | Reply

    Bahaya ni.. apa la motif dorang erk..

  8. sendiriDOTnet
    sendiriDOTnet July 18, 2013 at 2:34 pm | | Reply

    semua cikgu yg ditembak tu lelaki…adoi…bahaya bahaya…yg pompuan kena tembak..x masuk berita la ye

  9. Azie
    Azie July 18, 2013 at 2:49 pm | | Reply

    Macam2 sekarang ni kan, Erm makin kuranglah cikgu lelaki :mrgreen:. Mungkin penembak ni anti dengan polis kot,Ehhh! mungkin juga mereka suka main Polis Entrii Want to Jaga tu, 🙄

  10. Cikgu Hairul
    Cikgu Hairul July 18, 2013 at 3:08 pm | | Reply

    Takpe kita masih aman lagi. Takde perang, boleh makan cendol hari-hari kira ok la tu. 3 Orang tu cuma kes terpencil.. hahahaha. :mrgreen:

  11. zuan
    zuan July 18, 2013 at 3:24 pm | | Reply

    rupanya ada hikmah gak aku tak jadi cikgu

  12. encikarman
    encikarman July 18, 2013 at 3:24 pm | | Reply

    cikgu pun dalam bahaya skrg nih, camne tuh? cikgu ada buat bisnes luar kot

  13. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi July 18, 2013 at 3:56 pm | | Reply

    Sekarang ni nak sewa pistol mudah. Ada kaki buat biz sewa senjata macam cerita hollywood lah pulak. Dengar kata bisnes tu bagus keuntungannya

  14. azman
    azman July 18, 2013 at 4:27 pm | | Reply

    Pistol pun mudah dapat sekarang nih..kawalan kurang ketat 🙂

  15. Anarm
    Anarm July 18, 2013 at 5:40 pm | | Reply

    Agaknya penembak tu berdendam dengan cikgu dia masa sekolah dulu.. Nak lepas dendam tu dia tembak orang yg kerja sebagai cikgu..

  16. Sobri Mansor
    Sobri Mansor July 18, 2013 at 10:27 pm | | Reply

    Jadi la Cikgu kalau nak kena tembak….hehehe

  17. zie fauzi
    zie fauzi July 18, 2013 at 11:25 pm | | Reply

    kenapa semakin menjadi2 ye kes tembak guru ni…. mesti ada motif tertentu.. tp apa motifnya…. cikgu2 sekelian…tak takut ke…

  18. Anuar
    Anuar July 19, 2013 at 12:41 am | | Reply

    Sekarang ni dah ada ancaman baru buat guru-guru kacak… huhuhu… nampaknya bekerja sebagai guru juga dah tak selamat, kalau tak kena caranya…

  19. Mus
    Mus July 19, 2013 at 1:12 am | | Reply

    mcm mudah saja dorang dapatkan senjata api..

  20. hafizmd
    hafizmd July 19, 2013 at 3:17 am | | Reply

    Kata menteri, sbb ketua2 gengster yg kena tahan bawah akta darurat dah bebas…tu yg makin byk kes2 tembak…

    releven atau tak…gua tak tau

  21. daddydee
    daddydee July 19, 2013 at 4:45 am | | Reply

    aku tertanya juga apa motif mereka tembak cikgu ni…

  22. suri
    suri July 19, 2013 at 8:46 am | | Reply

    makin teruk…itu baru tembak guru..belum tembak anak murid..isyh..isyh skrg mana-mana kita duduk tak selamat..padahal rumah yang berpasang grill depa berani cungkil..walhal dalam rumah tu pula ada tuan rumah..

    kalau en titan gerun saya gerun..bila selak banyak pula dada akhbar kes samun..pecah ruamh area ipoh..kisah area taiping tambun mmg buat kita urut dada berkali-kali..

  23. Naziman Azlye
    Naziman Azlye July 19, 2013 at 11:43 am | | Reply

    Bagi saya, motif bukan persoalan. Memang banyak sebab nak bunuh orang ni. Kalau pelajar lagi, memang banyak sakit hati dengan cikgu. Tapi persoalan nya, macam mana pistol tu dengan mudah didapati.

  24. hafiz
    hafiz July 19, 2013 at 10:43 pm | | Reply

    Mesti ada hal tu, org puasa hati

  25. Khairil Mazri
    Khairil Mazri July 20, 2013 at 12:55 am | | Reply

    dendam selalunya, tapi kalau ikutkan takde motif nk tembak orang sesuka hati. hmmmm

  26. Hafizul
    Hafizul July 20, 2013 at 5:46 am | | Reply

    Emm ingtkan polis askar jer tak selamat kerjanya..guru pun tak selamat juga..adoiii…

  27. Kak Mahh
    Kak Mahh July 21, 2013 at 2:12 am | | Reply

    🙄
    rasa terancam pula bila status sama ni.

  28. sendiriDOTnet
    sendiriDOTnet July 21, 2013 at 3:58 am | | Reply

    jaga2 la sapa yg jadi cikgu tu..haha

  29. effort lab
    effort lab July 21, 2013 at 4:17 am | | Reply

    gangster sangat pun tak boleh jugak. yg terlibat je tau ❓

  30. AUC
    AUC July 21, 2013 at 10:27 am | | Reply

    Bro jg kena berhati2 tu… mungkin dalam list.. hehehe

  31. Ladfe Amir
    Ladfe Amir July 21, 2013 at 11:27 am | | Reply

    adakah para guru skrg ni ada job sambilan seperti menjadi samseng jalanan. ataupun mungkin ada yg berhutang dgn along. ataupun mungkin kerana kes peribadi kot

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.